Vlastník | MZb | |
---|---|---|
Vloženo | 14.6.2015 | |
Aktualizováno | 14.6.2015 | |
Zobrazeno | 11 397x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 60 UŽIVATELŮ
Vlastník | MZb | |
---|---|---|
Vloženo | 14.6.2015 | |
Aktualizováno | 14.6.2015 | |
Zobrazeno | 11 397x |
Super stroj a hlavně bombovní recenze a uvažování při koupi, palec nahoru
>barovskej - sam merim take cca 190 cm a mohu garantovat, ze na Multistrade se budete citit velmi, ale opravdu velmi pohodlne. Posez je komfortni, ale jizda a temto muze byt velmi sportovni a ani po delsi jizde jsem se necitil nikdy unaveny.
Kamaradi, co se mnou jezdili na jinych strojich vzdy reptali, ze jezdime zbytecne dlouhe streky a jsou z toho stahani. Ja jim nejak porad nerozumel - ale to jen do chvile, nez jsem si presedl na jinou (mensi) motorku a pochopil, jak po 500 km muze byt clovek rozlamany. To jsem na Multine nikdy nezazil ...
Je to super stroj, co kombinuje schopnost ujet neskutecne mnozstvi kilometru za den, ale pritom si i "zaradit".
Model 1200S neni zcela bez chyb - napriklad stredni pasmo ve Sport rezimu je docela mrtve. Proto jsem spise jezdil na Touring. Musite take pocitat, ze na delsi cesty (nekolik dni) je dobre si pribalit "lahvinku" oleje, proto motor si neco vezme.
Ahoj, přemýslím nad ní Duc multi 1200. Hledám info jak se na ní sedí při výšce 190cm, protože můj Zed 1000 a Honda CBF jsou pro mě nízké. Zed je už pro mě vyložene utrpení na delší trat. Hledám hledám a Duc Multi je nádherná.
>RLV - diru mezi 5 - 6 tisici jsem nezaznamenal. Repsektive, zalezelo na zvolenem jizdnim rezimu. Muj motor mel hezky, docela linearni zatah, pokud jsem mel rezim Touring. Problem ale nastal, kdyz jsem prepnul na Sport. To jako by byla motorka ve strednim pasmu "mrtva" - a to i v porovnani s Touring rezimem. Docela me to prekvapilo. Proste jsi musel jit pro vykon motoru do horniho pasma otacek.
Ja proto vetsinou jezdil na Touring - plny vykon, linearni prubeh a hezka davkovatelnost plynem. Jen pokud jsem vedel, ze budu motorku vylozene honit a drzet otacky nahore, tak jsem to prepnul do Sport rezimu.
Hoj kolego ,prosím tě neřešil si problém s dírou motoru mezi 5-6 tisíci otáčkami? Dík za info Roman
Super popis...souhlasím ale rači jezdím než píšu...hodně skvělých zážitků a spoustu ujetých km?
> mates750 - je pravda, ze si ten motor vezme olej. Poprve me to zaskocilo v Rakousku a nebyl jsem na to pripraveny. U predchozi Ducati Monster S4R jsem nikdy nemusel dolit ani kapku oleje. Ta moje Multistrada si vzala cca 1 litr na 3000 km. Mam pocit, ze zalezelo i na tom, jak jsem tahal.
Neprijemne je, ze ten olej nejde moc sehnat na naproste vetsine benzinek. Na delsi vylety po Evrope jsem tak musel vozit lahev s sebou.
Pokud jsem dobre slysel, tak i novejsi verze Multistrady ma porad nejakou spotrebu oleje.
Je to nadherna moto...a ta enduro no hneď by som ju bral ...ale...
Vydel som v ducati servise tych nešťastníkov co mali motor na ponku a nové krúžky ,valce a neviem čo ešte lebo to zralo dvadsať litrov oleja .a nestihli to v zaruke ze 7000€ ... lebo medzi 30 az 40 tisic na sracku motor. Mam cagivu elefant a ma 100 tic km motor Ducati a 27 rokov a zere 0,7 na asi4az5 tisic
No ako v populárnom filme..." Chce se mi zvracet"
Tak že ju nechcem a volks wagen tymto srdecne pozdravujem a zelam vela zakaznikov...
Drzim palec.
Recenze super. Detail sa cení
Pěkná recenze, perfektní mašina.
Krasavice
Super recenze! Tak ať dělá jen radost - a hlavně kolama dolů!
> Emper - ja tu rejzi taky nechci zatracovat. Jen mi proste moc nevyhovovala. Nekteri kamaradi jezdi na Kawasaki - a jsou s ni maximalne spokojeni.
Pěkná recenze asi super stroje .. já bych tu rejži zas až tak nezatracoval
Pěkná recenze asi super stroje .. já bych tu rejži zas až tak nezatracoval
Pěkná recenze asi super stroje .. já bych tu rejži zas až tak nezatracoval
Super stroj , gratuliji . Recenze je vyčerpávající , ať ti slouží a zažiješ s ní ty nejhezčí okamžiky .
Krásná recenze a přeju hodně pohodových kilometrů.
Mimochodem k těm japonským součástkám – když jsem byl před dvěma lety v Bologni v továrně Ducati na exkurzi, tak nám dali kvízovou otázku – „co si myslíte, že děláme s pracovníky, kteří při montáži motorky něco pokazí?“
Pošleme je za trest pracovat do Hondy.
takže tak
> radek123 - Zrovna nedavno jsem si psal a telefonoval s motorkarem, ktery tuto vymenu provadi - z GS na MTS. Tedy - tim spavnym smerem (ale jak jsem sam psal - GS je taky super motorka).
Co se tyka spotreby ... tu ja opravdu moc nesleduji, protoze na spotrebu nejezdim. Kdyz vyjedu, tak za to taham, abych si to uzil ... a Multistrada ma proste zivejsi tempo tak nejak ve sve DNA
Servis - motorka je nova, takze zkusenosti s cenou servisu zatim pro MTS moc nemam - ale je to Ducati ... takze necekej uplnou lidovku jako u japonskych stroju. Exkluzivita neco stoji a motorky od Ducati nejsou tuctovky. Jinak ale mam se servisem jen tu nejlepsi zkusenost - jezdim do Ducati v Praze (Olbrachtova 1, P4) - vzdy ochotni, pratelsti s osobnim pristupem.
S Monstrem S4R, ktery jsem mel asi 7 let, jsem mel problem jen jednou, kdyz mi odesla japonska soucastka. Jinak slapal jako svycarske hodinky. Tak doufam, ze MTS bude stejna a snad tam nedavaji nic z Japonska
Povedená recenze a opravdu moc pěkná mašina, trošku jsem ji omrknul na motosalonu v Praze a úplně mě dostala až jsem začal uvažovat o prodeji své GS 1200 která je fakt skvělá ... možná bys mohl ještě doplnit nějaké info o spotřebě (i když ta se u motorky tak moc neřeší) servisu a jeho nákladech. Přeji spousty kilometrů bez nehod.
> Alan-2 - Diky za prani. Tvoje GS je urcite spravna volba. Po pravde receno, 800 km v sedle Multistrady by ti asi dalo "zabrat" vic. Je to spise sportovni enduro.
Co se tyka spatneho ohlasu na BMW servis, to jsem zaznamenal z vic zdroju a docela me to prekvapilo. Mozna je to ale zalezitost jen lokalniho dealera/servis centra. Byl jsem v kontaktu i s BMW z C. Budejovic a ti mi prisli hodne vstricni a ochotni.
V kazdem pripade preji - hodne ujetych kilometru
Nádherná mašina , gratuluji .
Děkuji za vyčerpávající popis, je vidět, že to máš v srdci . Musím uznat, že servis u BMW je absolutně nemožný, ten přístup je hrozný a vůbec nechápu, na co si hrají . O Ducati mohou říkat, že se poznáváte v servisu, to už je dnes i u BMW, mám ročník 2011 a co už jsem na tom vše vyměnil, tu raději nebudu zmiňovat. To že si to raději udělám sám, protože nemožnost techniků, je zoufalá, asi i proto uvažuji o změně . Ale když mě ta mašina tak strašně sedla , i po 4sezónách jsem z ní úplně paf a nikdy se mě nechce z ní slézt, ani po ujetí 800km po bundeskách z Černé Hory .
Ať ti Ducatka slouží a dělá pouze radost .
skvěly komentář mužů jen souhlasit
skvělá recenze... sedlám její suchou babičku MTS 1000 DS (2004) a těším se, že někdy zkusím i vnučku
Nádherná motorka + skvělý popis!
> Thriumph_biker - ja na ni mam naletano 7,5 tis km a take jsem se jeste nenudil. Zrovna o vikendu jsem jeste rychle vyjel. Trosku me znervoznovala kontrolka nebezpeci naledi, ale pak se teplota vysplhala na krasnych 6°C a uz se jelo naprosto bajecne
Krásná recenze, souhlasím téměř se vším. Mám stejnou motorku. Od dubna jsem už na ní nalítal 12,5 tis. km a nikdy jsem se nenudil. Stal se ze mě asi trochu multistrádí závislák )
Ať ti to jezdí !!
>Jirka S2 - diky za prani a preji hodne bezpecnych kilometru. Uz na ni mam naletano skoro 7 tis. a jsem velmi spokojeny.
výborná volba, jsem taky nadšený, snad nám to dlouho vydrží. ale fakt věřím že ano. Před časem jsem prošel dost podobným výběrem jako ty, i kandidáti byly někteří stejní. Měl jsem dost podobné postřehy a pocity. Ať Ti slouží.
Mám s ní zkušenost "už" o 500km starší a skoro každé slovo z hodnocení bych podepsal alespoň třikrá. V mých letech (přes 50) je to první dvouválec a jsem jen mile a příjemně překvapený. Jen s jednou věcí jsem se ještě nesžil a to je řazení. Už jsem bohužel našel i falešný neutrál. jo a o ten poserproužek jsem přišel po ujetí dvouset km. Paráda
Musím pochválit ta LED světla. Když jsem o tom poprvé slyšel, tak jsem si řekl, že jde o nějakou drahou zbytečnost. V provozu jsou však opravdu hodně vidět. Když člověk kontroluje ve zpětných zrcátkách, zda se ho kamarádi ještě drží, tak je Multistrada mezi ostatními motorkami i auty okamžitě rozpoznatelná
Rozumím pánovi, co jezdí na tom chromovaném pekelci a brouzdá krajinou na plný plyn 80km/h. Tam doopravdy není potřeba tolik fičur, tam doopravdy stači plyn a někdy ani brzda ne, když motor má tak obrovský brzdný moment. Nechápu však toho pána, proč se vyjadřuje k motorce, kterou si (dle mého soudu) ani nikdy nevyzkoušel. Teď budu vulgární já a zeptám se, jestli jste si taky jistý, že sousedovic manželka blbě píchá jen protože Vám se nelíbí?
Kdybych nebyl skalní KTM, tak bych sáhl po multistrade.Přijde mi přímo dokonalá (pro moje účely).No počkám na nové SMT a uvidíme;)jinak obdiv za popis,nezvládl jsem to ani dočíst:)
Velká MTS 1200S je můj motorkářský sen pro první motorku v garáži. Na druhým místě by byl můj současný SF , ale to nikdá nedopadne . Chválím za dlouhý popis a užívej si s ní!
P.S. Předcházející komentář si nezasloužil tak dlouhou rekaci
>PetrIII – Po pravdě řečeno jsem čekal, kdy se tedy začne někdo odborně vyjadřovat o elektronice motorky. Může mě za Vás jen mrzet, že to nedokážete udělat jinou, než poněkud sprostou formou. Ty vulgarismy jste si opravdu mohl odpustit.
A teď věcně – ano, Multistráda dává k dispozici spoustu elektronických pomocníků. Překvapivě, je na každém z majitelů, jak si motorku přenastaví – včetně toho, že si je může vypnout. Říká se tomu pokrok a možnost volby. Ta většinou nejvíc vadí lidem, kteří nedokáží dělat vlastní rozhodnutí a preferují ta správná a hlavně jednoduchá „řešení“.
Podle Vás „nevím nic o ježdění na dvou kolech“ (proč jinak bych si takovou motorku kupoval, že). Dobrá, možná máte pravdu, i když o mně skoro nic nevíte. Předpokládám, že Vy najezdíte ročně víc jak 30 tisíc kilometrů na motorce a máte tudíž všechno v ruce. Já osobně ale budu rád, když mi elektronika pohlídá záda v případě, že se dostanu ať již vlastní hloupostí nebo vinou někoho jiného do průšvihové situace. Vy jste očividně schopen naprosto vše vyřešit pomocí plynu a brzdy. Já ne – a nestydím se to přiznat.
Dal bych Vám jedno osobní doporučení – až příště pojedete na motorce, koukejte se podél cesty. Občas tam uvidíte křížek po nějakém motorkáři, který „měl svůj mozek“ a do daného místa a chvíle byl skálopevně přesvědčen, že přece vše zvládne vyřešit sám.
Jinak děkuji za hezké 4b. Mrzí mě, že se Vám moje recenze motorky moc nelíbila.
To má tolik píčovin, že to je asi pro jezdce, který nic neví o ježdění na dvou kolech a spoléhaj jen na elektroniku a né na sebe . Vzhledově pěkná, jen vyhodit do háje ty zbytečnosti. Od toho ten plyn máš, abys věděl, kdy za to vzít a kdy se držet zpátky, to za mě nemusí dělat robot, mám svůj mozek.
pěkne si to tady rozepsal, lepší jak některé odborne články, tak at se ti nadale jezdí s ní tak dobře, je to krásná mašina
> Pagliaorba - Já seděl jen na předchozí KTM. V celku v pohodě. Nejhorší byla Honda Crosstourer. Tam jsem musel mít nohy do praku jako nějaka "sociálni" pracovnice a nebylo to nic příjemného.
> Saky - No, hlavně aby to někdo nepopletl a neříkal, že na této motorce jezdí jenom impotenti.
Jinak blahopřeji k prvním kilometrum.
Tuhle motorku bych nejvíc doporučil všem impotentům... Zaručeně přivede k orgasmu i je
Prvních 190 km a nevím, zda jsem byl někdy z něčeho tak odvařený!
Chčije a chčije
Pěkně jsi to napsal. Co se týče té KTM, tak jsem měl úplně stejný pocit. Na obrázku je pěkná, ale v reálu mě celkem šokovala. Navíc jsem se vůbec nesešel s jejím sedlem. Docela by mne zajímalo, jak se na ní sedělo tobě ?!?
krásné čtení
K těm podvozkům:
- jel jsem nejprve na MS 2012 (myslím) s Öhlinsem bez aktivní elektroniky, tam mě podvozek vysloveně štval, ale možná tím, že jsem nebyl zvyklý na velké zdvihy (jen na sporťáky nebo naháče)
- Pak jsem se svezl na MS 2013 s aktivním podvozkem. A podvozek mě vysloveně šokoval v dobrém slova smyslu. Jako by mi říkal "Neřeš zatáčky, díry, nerovnosti, velikost náklonu, vše vyřeším za tebe. Jen si jízdu užívej". Nikdy předtím jsem nic takovýho nezažil, takovou jistotu a důvěru ve stroj.
- A nakonec jsem se svezl letos na 2015. Možná je podovzek opravdu stejný, možná jsem měl jen příliš velké očekávání po první zkušenosti, podvozek je skvělý, ale prostě ten pocit se už nedostavil.
Ale opravdu to může být subjektivní. Vliv může mít i typ, stav a tlak pneumatik, který jsem při hodinových jízdách nesledoval.
Velmi pěkně jsi to napsal. Pro mě je nová MTS motorkářskej vrchol. Na poslední model jsem si sedl na výstavě Motocykl 2015 a stejně jsem měl pocit že ten centrální stojan tam nemá co dělat.
MS je krásná motorka a já bych ji na starý kolena chtěl taky. Svezl jsem se, a můžu potvrdit, že ten motor je super, stejně jako brzdy. Bohužel předváděčka měla tak naměkko nastavený podvozek, že jsem si tu
jízdu neužil na 100%. Příjemně mě ale překvapila udávaná spotřeba na palubce. Se zmiňovaným CrossTourerem jsem jel taky, a ten měl podvozek nastavený tak, že se ovládal naprosto dokonale.
Podle mě nastavení podvozku je opravdu základ toho, aby si jezdec svezení užil, a chtěl bych se na MS
svézt ještě jednou a tentokrát si zkontrolovat, v jakém režimu pojedu. Jenom trochu zamrzí u motorky
za půl mega lacině působící čudlíky na řídítkách.
Inteligentní komentář, který jsem si ze zájmem přečetl, díky a hodně spokojených kilometrů
> Saky - Tak opatrně. První škrábanec vždy bolí nejvíc
Už zítra!!!
Skvělá recenze skvělé motorky
>ZZR1200 Podvozky jsou u 2013-2014 a u 2015 stejné! To je to jediné co zůstalo.
Super napsaný. Až si budu kupovat další mašinu, chtěl bych tady číst od bikerů jenom takovýhle recenze. Díky!
dobře jsi to seškrtal
Krasavice