Pro změnu opět Multistrada... Důvody jsou jasné, nic jiného prostě nechci.
Motorka koupena od MotoRobert (Brandýsek)
První dojmy - Po prvních 300 kilometrech můžu zkonstatovat. že Ti "taloši" to dotáhli zase o pořádný kus dál. Motorka je vlastně od základu překopaná a z původní zůstaly snad jen přední vidle. První dojmy?? Motorka vypadá, jako by jí ani neskládali Italové :-D Konečně za něco stojí i detailní dílenské zpracování. .DVT opravdu funguje! Monobloky M50 za dokážou řádně zakousnout. ;-) TFT display a jeho BT konektivita nemají chybu. To ostatní už mě po předchozích 2 modelech nepřekvapilo, ale nadšení z této motorky neustává a stále se stupňuje.
Recenze
Když jsem si pořídil první MTS, myslel jsem si, že už na ní není co vylepšit. Ne, že by neměla žádné mouchy, ale koncepčně mi přišla dokonalá a tak mě celkem zarazilo, když po 3 letech fabrika vypustila inovovaný model. Když jsem se na něm následně svezl, zjistil jsem, že vylepšili nevylepšitelné a získal tak pocit, že pokud ne tehdy, nyní mám motorku na vrcholu evoluce.
Nicméně uběhly 2 roky a "voni" to překopali celý a jsme zase někde úplně jinde. Teď už si radši nic nemyslím a jen doufám, že se teď pár let budou věnovat jiným modelům a já budu mít chvilku pocit, že lepší už to být nemůže...
Variabilní časování ventilů, nové ABS a monobloky M50 byly pro mě opravdu velkým lákadlem a tak jsem neodolal.
K motoru toho zatím moc nepovím, protože zatím zajíždím a tak se snažím s motorem zacházet opatrně. Po prvních 300 km ale můžu směle říct, že DVT opravdu funguje skvěle a ten motor "dole" krásně tahá a ani necukne. Brzdy mají luxusní "zákus", který je pěkně dávkovatelný. Nejnovější model ABS s možností brzdit v zatáčce dobrovolně zkoušet nebudu, ale pokud budu mít někdy pocit, že už mě stejně nic nezachrání, tak to zkusím a dám vědět jak to dopadlo.
Ergonomie motocyklu je trochu jiná, než u předchozích. Zatím z toho mám takový rozpačitý pocit a nedokážu říci, zda mi vyhovuje více, či méně. Chce to víc času. Oproti předchozím modelům tato krasavice nabyla více do šířky a tak na ní podstatně méně fouká a konečně také poladili plexi a to teď pracuje podstatně lépe. Nepoladili ale kryt výfuku a ten stále překáží pravé noze na stupačce.
Kapitolou samo o sobě je TFT displej a jeho ovládání. To je fakt dost dobrý!!! Ovládání má konečně nějaký smysl a je celkem intuitivní. U předchozích modelů byl celkem "vopruz" se někam domačkat. Displej ukazuje vše potřebné, vizualizace se mění podle nastavených jízdních režimů a intenzity osvětlení. Jednotka disponuje BT připojením a tak je možné k ní napárovat telefon, náhlavní sadu, navigaci a ovládat to přes displej přímo z řídítek. Hodně dobrý!
Tempomat! Je mi jasný, že se každý ošklíbne a řekne, že na motorku nepatří a že je k hovnu, ale kdo přičichne a zkusí, určitě změní názor. Na dálkové přesuny je to opravdu dobrý pomocník a to nemluvím o možnosti ulevit občas pravé ruce. Za mě "maximální spokojenost".
LED světýlka svítí fakt fajně, jen mě trochu mrzí, že celá motorka už je v LED, ale zadní směrovky zůstaly žárovkové. ??!
Více třeba později, až najedu nějaký kilometr a budu moci více srovnat a posoudit.
Krásná motorka a dobrý popis!
Pěkná hračka 3 generace a stále lepší a lepší a hezčí než ta předtím
ať té baví hodně dlouho, opravdu výborná volba
}saky - Tak to blahopřeji a ať se brzy dočkáš! Já ještě pořád zajíždím, tak pak až to "otevřu" něco doplním.