Krásně zachovalá, běží zatím perfektně.
Motorka koupena od MotoTrade - Vstřícné jednání, motorka ve skvělém stavu
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Zatím maximální spokojenost jak s jízdními vlastnostmi, tak se vzhledem atd. Zatím moc neozkoušena. Koupena před zimou od Mototradu.
Motorku bych doporučil pro - Řekl bych, že výborná pro začátečníky (beru ze své zkušenosti).
Doplňky na motorce - Padáky, laděný výfuk, miniblinkry, malá zrcátka, přední štít
Recenze
Zatím ozkoušena krátce, ale jede výborně, super ovladatelná. Trochu později reaguje co se týče zrychlení (pravděpodobně způsobeno tím, že se jedná o čtyřválec) a je lepší podřadit. Co se týče spotřeby - zatím neozkoušeno. Zatím jezděno bezu spolujezdce, ale je v plánu batůžek, který se už moc těší :). Základní úložný prostor pod sedlem na motolékárnu, nářadí, doklady apod. Určena určitě spíše na silnici. Trochu měkčí tlumiče, ale pracuje se na doladění. Co se týče cestování na delší vzdálenosti - zatím neozkoušeno, ale určitě není extra vhodná na delší cestování. Jinak velmi pohodlná.
Update k 2.10.2013:
Tak ke konci první sezóny krátce shrnu:
Začínají se objevovat drobné provozní problémy. Vyměnil jsem vzduchový a olejový filtr a olej. Jelikož motorka začala chcípat například při dojíždění na křižovatku nebo při volnoběžných otáčkách, bude třeba provést servis: asi svíčky, seřídit karburátor. Potom zavzdušněná přední brzda - výměna brzdové kapaliny a pro jistotu i chladící případně kontrola termostatu, protože motorka se zrovna moc nezahřívá (ručička po delší jízdě je v cca 1/3, při tropických vedrech ve 2/3), což si myslím není moc dobře. Dále bude následovat koupě montážní sady, plotny na topcase a kufr Givi asi tento Givi E52N Maxia . Kontrola destiček a případná výměna. V budoucnu dále gumy. Se spotřebou benzínu je to při normální jízdě něco kolem 6-7 litrů.
Zkušenosti s cestováním na delší vzdálenosti:
Pouze řidič:
do bolení zadnice se dá ujet cca 120km (pravděpodobně postižení sedavou prací), poté řeším stoupáním do stupaček ve vesnicích :). Při tomto stylu a občasné zastávce se dá ujet klidně 400 km i více.
S batůžkem:
vzhledem k tomu co rozepisuji níže je to trochu složitější. Na jeden zátah s pauzami na načerpaní benzínu jsme ujeli 350 km a už to byl docela záhul a zadnice bolela fest.
Jinak trochu problém se sedlem a batůžkem - zadní část je moc sklopená i při zatížení a batůžek při nerovnostech a brzdění sklouzává dopředu - není moc příjemné do řidítek - asi proběhne nějaká úprava u čalouníka, jelikož do DD Tuning a jiných firem se mi to moc dávat nechce kvůli vysoké ceně (sice profi, ale moc drahý). Dle mého stačí pouze nějaká vycpávka v předělu sedla řidiče a batůžku.
Také přemýšlím o osazení origo kulatých chromovaných zrcátek, protože kapky co sou tam nyní nemají jednak homologaci (jak mi bylo sděleno na STK :) ), tak v nich není moc vidět. Nevím jak to bude s výfukem, protože ten sice dovozovou technickou prošel, ale myslím, že homologaci taky nemá a rozhodně nemá vložku :(.
Jinak motorka jezdí fajnově :)
Hornetem se nedá nic zkazit Žlutá je super! Ať slouží a hodně šťastnějch km! 10b jasnejch
Na úvodní fotce vypadá jako ta moje
Dikes, taky prijemnou a hlavne bezpadovou pristi sezonu!
Budeš spokojený. Pohodový stroj Přeji pěknou příští sezonu
Krásný sršeň. Tenhle stroj nemůže zklamat. Hodně štěstí.