PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ThomsonMotorson
Vloženo 16.9.2012
Aktualizováno 19.11.2013
Zobrazeno 2 529x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Velkej kus železa, to se musí nechat! A velikosti odpovídá i hmotnost..

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: Varadero bylo č. 1. Ale stále o ní přemýšlím..
Honda XL 650V Transalp: Rozhodl výkon. Vozím často ženu, proto je lépe větší obsah motůra..

První dojmy - Láska na první svezení..

Motorku bych doporučil pro - Varan je vhodný pro kohokoliv. Pouze je limitující jeho hmotnost.. Kdo ji zvládne má vyhráno..

Doplňky na motorce - Padací rám, hrazda řidítek, vysoké turist. plexi givi, vyhřívané hefty Oxford, top case s opěrkou a zahrádkou na stan..

Recenze

250Km: první seznamovací km. Motorka je maximálně pohodlná. Po silnici pluje jako koráb. Kdo má trochu postavu, tak s ní nemá problém. Měřím 186cm a manipulace na místě mi nečiní absolutně žádný problém. Spíše ti co mají menší postavu, tak "ťapou" na místě.. Motor má dostatek výkonu, řízení je pohodlné a intuitivní. Ještěr jde do zatáček sám, poslouchá na slovo! Občas se ztrácím v zař. rychlosti. Šest kvaltů je dost a není mezi nima příliš rozdíl v otáčkách.. Ale je to jen o zvyku.. 3-2-1 už cítím vždy a ty vyšší hlídám dle otáček.. První hodnocení je z mého a manželčina pohledu na výbornou..

1200Km: řazení přešlo do krve. Už se nestane, že se spletu, nebo "necítím" ten pravej kvalt. Máme za sebou jízdu cca. 50km v pořádné průtrži. Při vyšší rychlosti je osádka chráněna a dostane se na ni jen něco málo kapek. Boty jsou na tom podstatně hůře. Co se týče pneu, tak mám Michelin Anakee 2. Na vodě se chovají velmi dobře. Nezaznamenal jsem žádný skluz nebo nestabilitu. Nejvyšší rychlost v tom lijáku jsem ustálil na 120km/h. Dle pocitu, to byl patrně strop na co jsem měl nervy.. Jízda po suchu, to je pohádka. Pneu drží v zatáčkách i při větším náklonu. Výjezd ze zatáčky s razantním plynem tak samo. Ani se nehne. Motor to je kapitola, ale už je zde popsán tolikrát, že to nebudu opakovat. Takže stručně: MILUJU VIBRACE-ZVUK A ZÁTAH, KDYŽ SE TY DVA PŮLLITRY DO "V" PO DE MNOU ROZBURÁCÍ !
Tolika k motůru :)
Posezení je velmi pohodlné i když po 5hodinách v sedle a dvěma zastávkami už mě prdel bolela. Jak už jsem tu někde četl, tak se mi stalo to samé. Manželka na delší trase bojuje se spánkem :) Ještě se nestalo, že by usnula, ale minule je to bralo. S toho usuzuji, že se vzadu sedí dobře.. To je zatím vše...

3000Km: proběhla výměna oleje, filtru a chladící kapaliny. Jak jsem si slíbil, tak jsem udělal. Spodní díl tzv. kryt motoru zůstal posledním kusem bez laku. Kamoš lakuje, tak se do toho dal. Jelikož to musí něco vydržet, tak jsem volil "hrbolit" a následně lak. Dále jsem z matu přešel na lak u padacího rámu. Varan dostal takovej glanc, že oči přechází! Fotky sem mrsknu, až to navotím, jaro...

Vánoce: nové boční alu kufry..

De facto jsem vlastně ani nezimoval. Jezdil jsem jak v prosinci, tak v lednu, únoru a krátkou projížďku i v březnu. Varan má jednu obrovskou výhodu, absolutně tě chrání před nepřízní. Jezdil jsem okolo 5st celsia v kevlar. riflách a pokud secvaknu nádrž, necejtím proud studeného vzduchu. Limit je pochopitelně asfalt. Pokud bylo namrzlo, tak jsem dával dost pozor a sníh s gumou AnakeII nehrozí vůbec. To jsou dny, kdy se tváříme "oba" zazimovaně (((smích)))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 12.01.14 v 12:51

Petr_TA: to byl! V perfektním stavu, ale už jsem ho prodal. Jezdí jinde

Petr_TA
Petr_TA napsal 12.01.14 v 12:50 10b.

pěknej kousek

ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 28.09.13 v 10:14

PRODÁNA

BadRX
BadRX napsal 21.08.13 v 10:53

O.K. ať ti to vrčí!

ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 14.07.13 v 17:15

Alesko: díky, to se ví

Více komentářů



TOPlist