Není to žádnej trhač asfaltu (Ferrari mně ujelo...), ale já si jí zamiloval. Podle mne je fakt krásnej naháč. Jen malinko sem jí potunil tankpadem, chromovejma závažíčkama a měkčíma gripama (vše je spíš praktickej doplněk).
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600N: V té době moc drahá...
Honda CB 600S Hornet: Nebylo jim moc k sehnání za dobrou cenu a v dobrým stavu.
První dojmy - Mezi 3 až 5 tisíci je hodňoučká a od 7 moc pěkně táhne až do omezovače. Jinak je hrozně nezáludná a snese chyby jezdce..., ještě mě neschodila ze sedla. Doporučuju všem co chtěj půllitr. Oproti ostatním pětistovkám je rozměrově dospělá.
Motorku bych doporučil pro - Mírně pokročilý "záčátečník", motorkář, kterej nepotřebuje jezdit "střelbu", ale chce mít jistotu, že předjede vše, co je potřeba...
Doplňky na motorce - Nosiče Givi a brašny Vanucci, rukojeti Progrip, chromová závažíčka, tankpad.
Recenze
Hodně jsem se rozmýšlel zda jít z dvěpade do silnější, ale už jsem u CBF250 pociťoval nedostatek výkonu - hlavně při jízdě ve dvou. Rozhodl jsem se koupit tuhle stříbrnou krásku, protože mi hodně připomínala svoji "bejvalku"
Po přesednutí z CBF 250 mi na ní nepřišlo nic divnýho. Víc jak dvojnásobný výkon je znát, ale nic drastickýho. Váha je ucházející, takže manipulace na místě není žádný problém. Jízdní vlastnosti: mezi 5 a 6 tisíci výkonová díra a trochu vibrace, ale to už sem věděl, ale od sedmi táhne jak bejk. Při 160 km/h mám pocit, že mi uletí hlava, takže buď štítek nebo jezdit do 120. Jinak sem vyměnil všechny náplně, vzduchový filtr, destičky.
I když tu značku nemám rád tak musím dát 10b. Pěkný to máš.
2-válec preferuju do V ... ale je to moc hezká vymazlená pětistovka ... seš tam za 10 bodů hodně šťastných kilometrů přeju vám oboum
nádhernej kousek ta Tvá Honda gratulejšn
Tahle mašina má neuvěřitelný charisma! Ať dělá samou radost! P.S. A nejvýkonnější půllitr je stále GPZ, sice jenom o tři koně, ale přece.