První pořádná motorka( silnější něž 125 ccm 4T), koupená v pátek, takže zkušenosti zatím žádný a čeká se na pěkný počasí.
Recenze
Po YBR je jasná výhoda místo pod sedlem, kam se dá narvat lékářnička, nářadí, antipich a ještě nějaký ty drobnosti.
Předchozí majitel toho na ní moc nenajezdil, ale hodně vylepšoval, takže k motorce je kryt na sedlo spolujezdce, klín pod motorem, miniblinkry a malej držák RZ(originál je fakt hnus), takže už jenom koupit laďák a budu spokojenej.
20.3.2011
Tak se Zuzankou máme za sebou 500 km a máme několik poznatků:
1. Po půlroce sebeukecávání vážně musím začít posilovat, protože ruky po 200 km docela trpí.
2. Sedlo spolujezdce je pro lidi pod 170 cm a i tak je docela na prd, což jsem vyřešil krytem sedla spolujezdce
3. Sedlo jezdce je hodně pohodlný a umožňuje pohodlně měnit pozice a taky se dá parádně zalehnout.
4. V noci při zalehnutí vypadá plexi jako jeden velkej head-up display a je to famózní.
5. Motor pod 2500 otáček docela dost cuká, ale jak se otáčky dostanou na 3000 tak motor krásně táhne až k k 8000 a dál jsem zatím neměl potřebu točit.
6. Spotřeba mi zatím vychází na 4,4 litru na 100 km.
7. Zvuk s originální koncovkou je sice fajn, ale i tak je v plánu K&N a laďák v carbonu asi od Leo Vince a potom půjde Zuzanka na doladění na brzdu.
8. Momentálně jezdím Michelin pilot power 2CT a zatím se mi zadají jako super gumy, v chladným počasí se hnedka zahřívají a po 20 km už drží jak přibitý.
9. A abych jenom nechválil, tak mě moc nenadchly brzdy, zadní nepoužívám, ale přední má docela slabej nástup a výslednej účinek není zrovna moc úžasnej, takže letos asi budou pancířky a jiný brzdový destičky a uvidíme jestli se to zlepší.
Jinak jsem zatím nadmíru spokojenej jenom by to chtělo víc peněz a levnější benzín
24.3.2011
Tak dneska přibila nová kombinéza 4SR SR Edition "Sport Replica" z www.motozoom.cz a tenhle obchod můžu všem brňákům doporučit, tak ochotnej a pohodovej personál a parádní vítací pes
13.10 2011
Tak už je skoro konec sezony, tak je čas na rekapitulaci:
Najeli jsme spolu přes 10 000 km, 3 náběhy na hasana, první koleno, taky nějaký to stoppie, který není na SV zrovna jednoduchý, protože ty brzdy nejsou zrovna zázrak jinak jsem kromě pár koníků výkonu ve špičce nenašel žádnej nedostatek, s SV se dají v zatáčkách stíhat skoro všechny mašiny a přitom se dá najet 600 km za den(odzkoušeno).
Přes zimu mě čeká pár úprav: hlavně výměna brzdových desek, kapaliny a pancířových hadiček to je absolutní nustnost.
Pokud bude hodně peněz, tak přijde K&N a laďák i se svodem.
Jinak během sezony jsem přezul s Michelin PIlot Power 2CT(který byly dost dobrý) na Dunlop SportSmart a ty jsou boží, stupačky mají skoro úplně obroušený hlásiče náklonu a na zadní gumě mám rezervu 1 cm a na přední asi 5 mm, tak že v průběhu příštího roku se asi bude ještě pořizovat přepáčko
dobra at jezdi 10b
černá je dobrá
Čus vysokoškoláku Pěknej kousek klín ji sluší a kryt řetězu + chladiče taky supr! Komba Ti taky sekne ,ale deník by sis moh víst jináč 10b.!
Pěkná 10b