PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 535 Virago (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník nobady
Vloženo 4.8.2010
Aktualizováno 22.6.2015
Zobrazeno 4 181x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Chopper s elegantním vzhledem a příjemným posezem.
Prostě když nejedu,tak se mi stýská.

Více fotografii

Výška jezdce: 171 cm

První dojmy - Malej chopprik s kardanem,pohodová motka na nedělní vejlet,na dálky to tolik není,ale taky se s tím dá ujet,sice je cejtit každá díra,ale tyhle mota jsou pro styl a ne pro velký dálky.

Recenze

Před třemi lety jsem měl Hondu CG 125,což byla pohodová bezúdržbová motorka ,ale bolela z ní pr...Tak jsem pořídil tuhle krasavici, kde se sedí pomalu jako v křesle při pohodovém ovládání. Výkon 37 kw je pro jízdu na našich silnicích dostačující. Příjemná rychlost tak 100-110 km/hod.Na okreskách 70-80 .Max .rychlost 160 km/hod jsem z ní vymáčkl jednou na dálnici,ale nebylo to příjemný ani mě ani Virguli.Do zatáček trošku vynáší,ale není to stroj pro rychlý blbnutí.Pro zmenšení tlaku vzduchu jsem pořídil plexi a je to opravdu znát i když osobně jsem přesvědčen,že bez plexi je hezčí.Další problém je ,že většinu tlaku vzduchu teď odnáší přítelkyně a navíc sedátko pro spolujezdce je opravdu spíše nouzovka.
Před rokem odešel regulátor dobíjení ,nechal jsem jej vyměnit za cca 1700.- kč u jednoho šikovného motoelektrikáře u nás v Táboře. Za dva měsíce odešlo vinutí alternátoru. Převinutí vyšlo na cca 3000.- Kdybych pořizoval nový alternátor,zaplatím tak dvakrát tolik ne-li víc.Od té doby žádný problém.
Nechal jsem vyměnit kotouč přední brzdy i z destičkami,spíš pro klid duše,původní lehce házel.(cca 3000,-)
Potom jsem po pěti tisících najetých km vyměnil pneu. Původně byla obutá v Metzellerech.Já tam dal Heidenau (i s výměnou cca 4000,-) a je daleko lépe ovladatená,což je můj osobní názor.
Když jsem po 6000 km měnil olej,zkusil jsem dát dle doporučení oficiálních stránek "Viraga 535 "olej 15 W 40,ale Virgule prostě nejela,tak jsem se vrátil k 10 W 40 a bylo to jiné kafe. Asi je na tuhle hustotu zvyklá.
Velkým kladem téhle motorky je kardan,což není u téhle kubatury obvyklé,třeba oproti Shadow.Odpadají náklady i starosti ohledně řetězu i když průběh výkonu je trochu tvrdší.
Je chlazená vzduchem ,což je pozitivní při častějších startech za kratší dobu,tolik se neničí motor oproti vodníkům.
Po jedenácti tisícich km strávených v sedle téhle mašiny ji mohu vřele doporučit všem začínajícím i zkušeným jezdcům menším 175 cm.Větší se na ni těžko skládají
Na foru kritizují,že je jich tady hodně.
Proč ne ,jsou to pěkné motorky a zatím a to klepu na zuby ,je i celkem dostatek náhradních dílů.

Už je dávno prodaná,byla moc fajn.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
IgizValmezu
IgizValmezu napsal 08.01.15 v 23:20 10b.

-"Prostě když nejedu,tak se mi stýská" - to znám velmi dobře

mrnuss
mrnuss napsal 29.10.12 v 18:12 10b.

proste krasny virago jasna desitka neni co dodat

me6i
me6i napsal 04.05.11 v 16:11

mockráte děkuji i ty se máš čím chlubit

10béček

poutnik
poutnik napsal 19.02.11 v 00:19

krasavice
dávám 10 bodů

DDAVSON
DDAVSON napsal 18.02.11 v 19:38

Pěkná za 10 a pohodu v sedle

Více komentářů



TOPlist