Dvoudobý vduchem chlazený 2V o objemu valců 344 ccm. Tento dvouválec disponuje výkonem 12 kw (16k) při 4700 otáčkách za 1/min. 142 kilový stroj dosáhne maximální rychlosti 120 km/h.
První dojmy - Co jsem měl před tím 250/353 jezdilo se na fantasticky a když jsem si pořídil tuhle třipade a poprvé na ní vyjel, hned jsem věděl, že tahle motorka mě už uveze svižněji i do kopce. :-) No prostě paráda :-)
Motorku bych doporučil pro - Motocykl je nejvhodnější pro začínající veteránisty. Není to už žádné malé ořezávátko. Dvouválec umí jet svižně :-)
Recenze
Motor
Co se týče motoru můžeme být velmi spokojeni. Kroutící moment velmi zabírá již hodně od spodu, takže není třeba hledat zátah až u vysokých otáček. Samozřejmě kroutícímu momentu napomáhá taky fakt že je to dvouválec a tak si hravě poradí s jakýmkoliv kopcem bez sebemenších problémů. Velmi mě potěšila nízká mechanická hlučnost a celkově nízká vibračnost motoru.
Převodovka
Velmi příjemné je taktéž řadící a startovací páka v jednom kompletu. Možná by bylo příjemnější odstupňování s pěti rychlostními stupni ale takhle se to prostě tehdy dělalo ..
Spotřeba
A velkým plusem musím taktéž zmínit spotřebu paliva, která je okolo 3-4 litrů což je fantastické.
Brzdy
No tady už tak nejásám. Zadní bubnová brzda sice brzdí celkem uspokojivě, ale ta přední je velmi slabá, takže raději s předstihem a s rezervou brzdit
Ovladatelnost
Celková ovladatelnost je vcelku dobrá. S moderními stroji se to samozřejmě nemůže srovnávat. Přední vidlice neodpustí každou jámu zadní vidlice je na tom už lépe. Do zatáček ve vysoké rychlosti se jí trochu nechce, budete ji muset malilinkato pomoct. Na to že jé přes 50 let stará dáma tak můžu říct že jsem velmi spokojen.No je to něco jiného má to své kouzlo.
Závěrečným slovem
Jezdi na čem chceš, hlavně když ty sám si spokojen
Paráda 10B
Měl jsem za mlada stejnou se sajdou. Dávám 10b za krásné fotky a kdyby šlo, dám i 11.
nadhera
jojo pěkná, jako hnidopichovi mi trochu vadí nedotažení detailů a nepůvodní díly, jinak za 10.
Pěkná!