Skvělá na cestu i občas mimo asfalt
Motorka koupena od FIRMA:Moravamotors s.r.o. (Krhová) - Bezva komunikace od objednání až po předání, Vše proběhlo hladce jak má, spokojenost.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1300 GS: Super bike ale pro mě cenově už přes limit.
První dojmy - První dojmy, prostě padne do ruky Honda to umí. Ovladatelnost i přes svou váhu perfekt. Zvuk na to ,že jde o originální tlumič je super. V trikoloře vypadá skvěle.
Motorku bych doporučil pro - ATAS je myslím pro všechny kdo rádi cestují delší trasy, ale okolo komína je taky super. Sedlo se dá dát níž tak pro menší postavy je to taky možnost.
Doplňky na motorce - Doplňky mám zatím jen origo zadní topcase, centrální stojan, tankpad polepy kol.
Mám ještě brašnu na sedlo a na prvním servise mi namontují padáky SWmotech.
Do budoucna dám rychlořazení.
Recenze
Zatím zajíždím mám 880 km.
Mám ji hlavně na cestování a to si myslím ,že je ideál.
Měl jsem malou Afriku tak jsem věděl do čeho jdu.
Přesto je pocit z ATASU jiný ,řekl bych lepší hlavně kvůli 19"kolu v předu.
Má podvozek ERRA což pro někoho kdo nejezdí terén myslím výhoda.
Ale uvidím po větším počtu km, zatím skvělé.
Po prvním tripu do Alp kde jsme najeli asi 500km spokojenost i se sedlem, je řek bych o těch 20 procent co říká Honda lepší.
Líp padá do zatáček je přesnější než s 21" kolem a má bezdušové pneumatiky takže opravit na tripu by neměl být problém.
Tempomat je super bez něj už ani ránu.
Když vidím videa jaký terén jezdí borci na GS tak s ATASEM by to taky mělo být v pohodě když dám terénní gumy ale to uvidím časem.
Spotřeba je zatím do 5L což je super. Na předchozí Africe jsem se dostal někdy i pod 4,5l takže když někdo chce jet kochačku tak to fakt nežere.
Po prvním servise napíši víc.