renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

KTM 690 Enduro R (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník cong156
Vloženo 23.12.2024
Aktualizováno 25.12.2024
Zobrazeno 2 920x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Největší univerzál na trhu. Nebo znáš větší?

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Jdem dobrá, dobrá všude a dobrá je za tři

Motorku bych doporučil pro - Defakto pro všechny. Ikdyž chápu, že vzhled "krosky" je předsudkový problém jako prase :D

Doplňky na motorce - Držák telefonu RAM konfigurace
Kompletní ochranná výbava
- nezapomínej na přepákováni!! (nejnižší bod takové konstrukce)
- boky kvůli ochraně chladiče ( hned za plasty je chladič)
Přeplanžetováné tlumiče na offroad jízdu
Led světla pro jízdu v každé denní době
Na moto kompletní servis defektu, nářadí, rezervní brzdové kapalině atd.
Pevnější páka zadní brzdy
Uchyty na zavazadla

Recenze

Bylo potřeba vyzkoušet zas něco dalšího. Vlastně to nebyl výstřel do tmy. Už v minulosti jsem se ještě tenkrát s 690 "jen" enduro setkal. Stroje koncernu :) 701/ 700gas/ 690enduro kolem mě a v mém druhu ježdění jezdí pořád a v největším zastoupení.

Není se čemu divit.
Je dobrá do utažených zatáček, dokáže se houpat po neupravených cestách a dokáže leccos i v techničtějším terénu.

No a odtud to bude právě pohled na zmíněnou univerzalitu. Která je její největší zbraň nebo zároveň zkáza. Něco jako leatherman wave, kterej nosím denně v kapse.
Jsi za to rád, ale specializovanější nástroj ti to nenahradí.
Nikde jsem z ní neměl wau efekt. Všude jsem měl pocit, že je to...no onaké :D.

Zažili jsme spolu jednu celou kompletní sezónu. Všechny možné situace na cestách, necestách i ročních obdobích.

Obstála dobře! :), Ba ne, obstála vážně skvěle. Jen to není stroj, který v garáži potřebuji.

Nesdílím názor, že je to enduro a že by měla pořád jezdit do destinací na voziku nebo kolem komína. Pro mě, stejně jak pro zbytek světa je to advenčr bajk. Holt v čr je takto brána litrová motorka s ani neodřenym šusplechem :D
Takže ne, je to supr advenčr bajk pro solo cestovatele. Připadně dualsport trošku na steroidech. Jo, jede to dost. Elekotronický plyn si chce trošku osahat, ale nadávkuješ to pak i na ledu :). Nicméně výkonově to už dokáže s leckým zacvičit. Přece jen výkon vs váha. Váhově je to rozloženo 40:60, předek : zadek. A je to docela znát. Odlehčení předního kola díky výkonu jde opravdu snadno a následná uřcitá nervozita od předku tam prostě je. Tlumič řizení by tomu nejpiš slušel.

Elektronika výborná. Když víš, jak to použivat a kdy. Kontrola trakce byla skvělá, když se např. den chýlil ke konci a já musel překonat kilometry třeba po mokrém asfaltu nebo přes zmrzlé louky.
Abs v kombinaci s ktm donglem makalo také skvěle.
Musíš ale vědět kdy a kde máš převzít kormidlo. To se kilometrama ale naučíš :)

Vlastně si nemyslím, že je potřeba do tohoto modelu vrážet další peníze za fuknčnější komponenty. Pro hobíka je to výborný balíček už z továrny.
Jasně, bude se pak lišit dle užívání. Které může být právě kvůli schopnostem hrozně různorodé.
Moc jí netuň, vydrží ti pak víc, než si myslí internetoví specialisti. :D. Problém v čr je trošku pověst obecně těchto strojů a ten tuning. Udržuj jí víc, než japonský special k rybníku a vrátí ti to nádechem READY TO RACE.

Letní seance:


Zimní seance:

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Yura
Yura napsal 30.12.24 v 05:55 10b.

Nádherně nafoceno
To se tady moc nevidí.

cechradovan
cechradovan napsal 26.12.24 v 23:28

Lazyfucker
Lazyfucker napsal 25.12.24 v 21:28 10b.

Jacubson
Jacubson napsal 25.12.24 v 13:26 10b.

Krásný fotky a super videa A jízda ve sněhu….klobouček

Hříbek
Hříbek napsal 25.12.24 v 10:13 10b.

Parádní fotky a super videj

Více komentářů



TOPlist