Je to lehká holka, která jde za pár korun, člověk se o ní nemusí bát, odolná, jednoduchá.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Liberec (Františkov-Liberec X - Již ukončili činnost.
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Moc velká, těžká, drahá a na moje jízdy do 150 km zbytečná.
První dojmy - Cestou ze salonu, dojmy: Ježíš to nejede, nebrzdí, co jsem to koupil??!
Motorku bych doporučil pro - Holky, kluci nenároční na výkon a zátah - nároční na pohodlí na kanálech, retardérech, dírách, dlažbě, rozbitých okreskách, polňačkách atd.
Doplňky na motorce - Vyhřívání rukojetí Oxford, samodomo plexi zbastlené ze dvou, ochrana rukou (rukojetí) proti větru (do chladného počasí), rozšíření stojánku - na trávě se bořila.
Teď nově nešpuntové silničnější enduro gumy.
Recenze
Měl jsem NC700X DCT a chtěl jsem změnu, něco nového, zvažoval jsem Afriku. Pak jsem tu viděl nějaké diskuze o bahňácích a nějak se mi začala líbit CRF. Zajímavé, že když se člověk zeptal prodejců na salonu (Praha) s tím, že chci něco pohodlného, co nejměkčího tak ukazovali někam k těm drahým, při přímém dotazu na CRF to bylo takové jako ve stylu "No to je takový do terénu, tvrdý.." a spíš to působilo, že to tam mají jen jako dekoraci a pojďme od toho pryč..
Asi na těch motorkách prodejci moc najeto nemají /obecně na všech, dle i různých jiných dotazů).
Vybral jsem na základě diskuze a s tím že si projedu polňačky a nedostupná místa na chatě.
Mám ji už dva roky, najeto skoro 20.000 km, dal jsem ji sem vlastně jen kvůli výměně gum na netradiční nešpuntové, jezdím už te%d jen silnici, okresky, prostě s tím cestuji. Ty polňačky, šotolina, les (nesmí se) tam u nás končej všude nedaleko, všude jsou soukromé pozemky atd. a projel jsem vše co mě zajímalo a paráda.
Díry polyká a jede ve středním suchém terénu nádherně. Bahnu jsem se vyhýbal.
Motor na silnici - je to líný jakoi veš Brzdy - v pohodě (na ty rychlosti) Podvozek - krásně měkkej, žehlí, houpání zadku mi vyhovuje. Pro mě vlastně návykový.
Používám i v Praze, pohoda. Ovladatelnost - super! Jako na kole, všechno při ruce, všechno jde lehce, pohodlná pozice - miluju jí!
Spolujezdec - taky jsem zkusil na okreskách, jde to, už to fakt moc nejede, je to takovej návrat k tomu základu, člověk už musí řídít, předvídat, odhadovat, vědět předem, jak bude chtít řadit - zejména ve městě. Pro náročné určitě ne, nám ale radost udělalo a do přírody odvezlo.
Úložný prostor není, spotřeba cca 2,8 l/100km, servis jen garanční a pohoda (K2moto Vrbovka), poruchy žádné.
Motorka se cítí naopak ne - na dálnici Jinak vše v pohodě, vlastně pro mě je to takovej dělník i výletník, v Praze náhrada skútru s tím, že mě konečně nevaděj kanály, retardéry a všechny ty naše balkánské radosti.
S moto se dá cestovat perfektně na cesty do 150km nádhera, radost, potom už asi horší - na dálky je to točivý a uřvaný - při 90 km/h točí 6.000 ot.
Max to jede tacho kolem 120, ale není to komfort.
Teď jsem měl už sjetou zadní gumu, špunty, vzhledem k cestovnímu použítí jsem přezul nešpunty (viz. foto), zadek Anlas Capra 120/80 r18, předek Conti TKC 70 3.00-21. Super, sedí líp, je to jistější, zmizel hukot od kol.
Moc hezky stroj, který už málokdo vyrábí, teda možná i vyrábí, ale v Evropě neprodáva. Popisovany přístup prodejcu to jen potvrzuje. Malý lehký motorky to maji těžký když každej chce do terénu tu Afriku nebo vodní gs BMW
Velmi trefně napsaná recenze!!!
Mám ji také od nové,nyní najeto něco přes 22000km a nenáročnost provozu mohu jen potvrdit.
Dal jsem i 400km za den,projel i okolní země+Srbsko-to se ale vezla na dovču vlekem.
Přeji další spokojené kilomettry na CRF
Díky za skvělý popis