PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Clint.
Vloženo 16.5.2022
Aktualizováno 31.5.2024
Zobrazeno 2 690x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Lehounké koťatko na komínovky a dojíždění do práce

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromý prodejce

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Krásně ovladatelná, lehká, svižná, brzdí skvěle motorem a není zapotřebí jít tolik na brzdy, které jsem vlastně ani tím pádem pořádně nevyzkoušel, ale to občasné brždění se zdálo, že brzdy nejsou měké jako tomu bylo na Vé Stromu 650, uvidíme až se rozjezdíme

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že vhodná určitě pro menší postavy, pro lidi kteří chtějí lehký přitom dost obratný stroj se skalní spolehlivostí, já jsem jezdec a uživatel ne opravář nebo kutil? na dojíždění za prací kochací toulky a uvidíme jak daleké, dálky mě lákají stále, takže uvidíme časem co snesu? já měřím 175 cm a pro mě velikost špičková

Doplňky na motorce - Zatím přendaná navigace ale zatím bez el.instalace, dále po první majitelce byly na motce malé kosti na snížení, takže to vráceno do původna. Možná přibude nějaká malá kapsička někam na telefon a drobnosti které nechci mít po kapsách.

Recenze

Po eSVéčku jsem koukal už kdysi na prodejně Suzuki, kde jsem byl se svým Stromem na servise, tento novější model se mi líbil na první dobrou, jen byly větší ambice pro cestování a zdolávání dálek, tyto priority nyní pominuly z jistých důvodů a naopak se priority otočili na zájmy mého staršího syna(KTM duke 125) ( a i moje), který si dělá papíry na 125tku a chci ho v prvních jeho kilometrech vodit a tak padla volba na slabší, lehčí, obratnější naked bike s motorem, se kterým jsem nalítal 100tis km bez zaváhání. Ta spolehlivost z toho srší stále dokonale a věřím že, s tím bude pěkná zábava. Přivezl jsem si eSVé z německa od první majitelky, takže mnou najetých cca 300km a to je vám panečku hadimrška, ta manipulace na místě, za jizdy, brzdy, motor, převodovka, to je sen, to tak skvěle funguje, když jsem pro něj jel, už jsem přemýšlel o laďáku, ale to není vůbec třeba, na volnoběh pěkné pobublávání, za jízdy v nízkých otáčkách taky a při vysokých to zmlkne a slyšíte jen vytočený motor, takže žádný hřmění za zády. BAVÍ MĚ, budeme si spolu na sebe zvykat rádi? už se těším na značky, ať to můžu vytáhnout do práce (AT) na ty jejich skvělé zatáčky?? Samo zkusím i nějakou dálku k moři na tom dát, uvidíme, myslím že to půjde, jinak v 99 procentech motorku využívám vždy jako hlavní dopravní prostředek, kdy na ní i dvacetkrát denně nalézám a slézám a s tímhle to bude těžká pohoda?





20.2.2023- stav tachometru 18500(asi) jen bych rád upravil první dojmy. Motorka stále šlape velice dobře, nasazené již třetí pneu z toho podruhé Michelin road 6, drží parádně, za sucha drží snad každá, takže karty se rozdávají za mokra a studena, tady mají rozdáno moc DOBŘE. Nájezd přes 10tis. K motorce, jízda samotná je strašně zábavná, vodí se jako kolo, dnes už se zkušenostmi cca po 16ti tis km, můžu spolehlivě říct, že nově montované čtyřpístkové brzdiče (myslím, že od roku 2019)brzdí velmi sebevědomě, já mám rád ostré, kousavé brzdy a tyhle to celkem dobře připomínají. Převodovka šlape naprosto skvěle, to suzuki opravdu umí, jen cvakání a cvakání. Podvozek— na pěkném asfaltu je to pěkná žehlička, jízda jak na sametu, rozbitý asfalt už dá na vědomí nekomfort, ve vysokých rychlostech, jako by se chtěla zavlnět,(na zadku) ale stopu neztrácí a jede si ve svém nastaveném směru, který se dá dávkovat pěkně pečlivě a přesně. S eSVéčkem jsem se vydal na několik dlouhých tůr,(nejdelší byla 720km za den, pak už další okolo 450km za den) za mě, sedlo velice tvrdé ale já se rozhodl nerozmazlovat a nefňukat a pěkně si vysedět na zadnici mozol a co se stalo…… teď je mi úplně fuk jak daleko se jede, rozhodně v tom vydržím sedět minimálně stejně dlouho jako kluci na cesťákách s gelovýma sedačkama, tím chci jen říct JDE TO !! (Si ho vysedět). Je to nejspíš tím, že na tom sedím furt a denně. Jen si myslím, že pro dva to úplně nebude, občas jedu se synem (14) a to teda moc komfortní není, možná taky jen o zvyku, ale to jsme ještě neprolomily. Výkon- to záleží, co člověk chce/jezdí atd, každopádně s eSVé 650 rozhodně nuda není! Umí se pěkně rozdovádět, ta výhoda už dnes legendárního V2 je nazaměnitelná, je tam jako klenot a řadovej dvouvál si může mít přesazené ojniční čepy jak chce, ale na tohle mít nikdy nebude. Toď názor jen můj!! Další skvělá vyhoda, pokud se s motorkou jede obyčejně předpisově, což jsem si zkusil po cestě do Chorvatska, přes rakousko a pak kochačkou přes Vršič, byla spotřeba neuvěřitelných(na počitadle) 3,8 a ve skutečnosti po natankování dokonce 3,6. To bych se zbláznil, co si vezme za tu zábavu co nabídne. Na spotřebu koukám, jen proto, že to tam je, ale pravá ruka si jede svoje tempo nehledě. Na druhou stranu, když jí občas podržím pěkně pod krkem a to pak zábavu opravdu nabídnout umí, tak se spotřeba zastavuje okolo 5,8, což myslím, že je taky fantastické, to už jsou opravdu kalupy a díru do kapsy to stejně neudělá. Takže při klasickém dojíždění do práce, nemá ani člověk výčitky, že nešetří a nejezdí s kolegama (autem). Navíc jezdím za prací do rakouska (45km) a tam jsou pánové a dámy silničky….FANTAZIE…..každou a celou zimu brečím v autě, kdy už přijde jaro!!!Tak asi tak…..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Clint.
Clint. napsal 07.07.22 v 20:21

zeke11: jj dělá radost, ted se chystám na ní do chorvatska s jedním přespáním na cestě, tak jsem zvědav, jak si s tim zadnice poradí

zeke11
zeke11 napsal 07.07.22 v 20:18 10b.

No člověk tu chvilku není a nestačí se divit... Tak ať dělá jen radost.. . ale to oba víme že bude...

Clint.
Clint. napsal 17.06.22 v 09:38

elvis78: a ona sůzka

elvis78
elvis78 napsal 17.06.22 v 09:36 10b.

Parádní strojek, nejdřív jsem myslel že to je Raptor

Clint.
Clint. napsal 25.05.22 v 18:39

Mann: děkuji ti, tobě též

Více komentářů



TOPlist