pro mě total změna že můžu z asfaltu na pole
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - první dojem že jedu z gaučem po silnici neskutečná prasárna pro mě vysoký posed na jámě (yamaha)sem se furt krčil robustní a při tom lehčí než fz6n karburátor vs vstřik 100a1
Recenze
chtěl jsem po nehodě pryč z asfaltu ale na moto
jde opravit na místě poruchy a KTM předvedla své dovednosti v Dakaru podle mě
mám najeto v podstatě prd 3 roky yamaha fz6n a teď 2 roky KTM 950 Adventure S cca 20 000km
jízda je v podstatě stejná na asfaltu i v terénu to se učím do teď
motor:karburátor nástup okamžitý,brzdy mi přijdou víc ostré než na fz6n podvozek no comment ovladatelnost nepřijde mi že si v 6km-h hraju z 200kg motorkou někde v bordelu batůžek si chrochtá blahem pohodlí a výšší posed dobrá otázka kde se motorka cítí nejlépe čím víc je kolem ní bordelu a sypkého materiálu záleží co je obuté
diky momentálně jsem bez čerpadla ale už se na tom pracuje
ať děla jen radost, na Karvinské haldy jak dělaná