renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure S (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PIPAIS
Vloženo 19.1.2011
Aktualizováno 16.11.2013
Zobrazeno 7 344x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


jeden z mých přátel, po tom co se na ní projel, řekl: "To je Kladivo na čarodejnice..."

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - Maximálnícwdc jdweqdfewj kjwojj jdwějj dewjd jj jwqě+jjd w+dw¨ dwdwqjdwqjcdw cdwcdewlpewdw v ůdklw dw+lkdwql lůdwq +

Recenze

Přemýšlím, na co bych mohl ponadávat.
Pokud budu kritizovat spotřebu, která je o 1,5 litru vyšší než u BMW GS, pak stejně musím přidat, že je to za to, že mám s Kajakem (KTM) větší odpich... …vezmu vabku a motorka je čistá, a co GS???
No možná bych se trochu opřel do definice pojmu Adventure. Co to vlastně Adventure je. Je to asfalt, šotolina, nebo bahno?
KTM 950 a 990 Adventure je jedinou motorkou, která při tom všem zvládne ještě dálniční asfalt. Můj denní dálniční rekord je 1.350 Km. A to je na enduro gut, ne?
Ale pokud od této mašiny očekáváte, že budete skákat, jak na halovém motokrosu, tak to teda ne, to teda prrr. Když jsem to zkoušel na trati v Karlově... ...no myslím, že nemám zájem o mamutí lety.
Víte, tuhle mašinu jen každý chválí, ale i ona má své limity.
Ten největší mindrák mám z hmotnosti a síly tohoto stroje v terénu. Mám 189cm, 104kg a se zvýšenou verzí „S „ mám skutečně hodně co dělat. Ale. Ona umí 150km/h po šotolíně, 130 po polnačce taky není problém, ale kdo by si myslel, že ji ždímu co umí, tak to rozhodně ne. Ona je plnokrevná, krásně vede, ale těžko budete mít pocit, že si s ní hrajete vy. Ona sama se totiž baví mnohem víc než vy.
V malých rychlostech, ale na obratnost ujedu Kajaku aji se stopětasedmou... Po těch 25tis. Km, které jsem za dvě sezony nalétal, jsem se nenaučil nic víc, jak ji poslouchat. Pokud se ji budete snažit zkrotit, tj. využívat její výkon mimo asfalt naplno, pak Vaše jméno bude asi velmi rychle v černé kronice...
Nic zásadního se mi neposralo, ale musím zmínit, že podobně jako Ferarri mezi vozy, spolu s Ducati nepatří mezi nejlevnější servisované stroje. Všechno si dělám sám, kromě vidlí a ventilů, přesto mi každý jeden kilometr vypadne z kapsy 1Kč na servis (olej, řetězovka, všemožné filtry, spojkový válec, světlomet, lamely spojky, o kroužky, gufera...). Pneu, to je další položka, záleží na tom co na ni obujete. Já osobně nejraději Metzeler Karoo, buď ty špalky vydrží 8000km, nebo jenom tisíce dva, když tomu dáváte na uzoučkých asfaltkách... Motor je totální držák, vydrží hrubě nad 100tis.km. Pokud se rozhodujete mezi 950 a 990 pak jednoznačně doporučuji 990 - připlaťte si - stojí to za to - motor nemá takové vibrace a je jinak výkonově hladší, má asi o 0,5l/100km nižší spotřebu, má lepší blatník předního kola pro jízdu po bahně - jednou se mi stala dobrá sranda - jedu asi 20km/h po rozbahněné polní cestě a najednou se mi zastaví přední kolo... 950 mají blatník nízko nad vzorkem kola a jedno bodové napojení do třemů kotoučovek. Blatník jsem sundal, ale u 950 je tam ještě hadička...> od té doby vozím pod sedlem gumi-cuk - český člověk si vždycky nějak poradí.
Závěr, aneb co bych po své motorce chtěl:
1. aby zhubla na 160Kg
2. aby měla nižší vibrace, tak jako 990
3. aby měla přední blatník pevnější a vejš, tak jako 990
4. aby v terénu NEodpovídala trakcí Drtikola

V DAKARU 2011 vyhrál zase Coma s Despresem a to ve třídě Elite když byli poníženi na 450cm3. Není to o výkonu, není.

Tj. s touto 950 ale ještě stihnu Norsko, Západní Francii a záp. Špnělsko, Portugalsko, Gruzii, Arménii, Turecko, Sýrii, Israel a putování zakončím v Egyptě. Potom budu definitývně připraven na menší kubaturu.

Spotřeby PMH:
kochačka 90 km/hod - 6,2 l/100km
s kuframa pak 6,6 l/100km

delší přejezdy dálnice 140 km/hod - 7,1 ale s protivětrem klidně o 0,5 litru víc
s kuframa 140 km/hod - 7,5 ale s protivětrem klidně o 1 litr víc

off-road přejezdy od 30 - 90 km/hod - 7,5 l/100km
s kuframa pak - 7,8 l/100km

off-road blbnutí závody, driftování, težší terém od 10 - 80 km/hod - 8 - 10 l/100km
s kuframa to nejde

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Friky
Friky napsal 14.11.17 v 11:19 10b.

Perfektní recenze, krásná mašina!

krysoid
krysoid napsal 08.08.15 v 16:07 10b.

Opravdu recenze jak má být.Je fajn slyšet i opačný(pozitivně kritický)názor,než samé:nejlepší motorka,jede jak prase,je hezká atd. atd.
Spousta nových informací spolu s očividnou snahou vzít to Adventure za pačesy= 10b!!!

Wildaja
Wildaja napsal 15.12.14 v 19:54 10b.

Napsáno s rozmyslem a spoustou informací, které lidé co chtějí tohle kladivo určitě ví , ale i my ostatní to taky oceníme . Díky za info .
Tahle moto za to stojí ... vybrat si ji .

context
context napsal 04.06.14 v 19:08

pěkně jsi to napsal,i se spotřebou , ale, než na Egypt, to bych si zajel radši do Libye

davsonfzs
davsonfzs napsal 15.04.14 v 21:01 10b.

Více komentářů



TOPlist