PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 650 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dymeček
Vloženo 8.4.2021
Aktualizováno 9.4.2021
Zobrazeno 1 226x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Nestárnoucí kráska a držák. Skvělá motorka na krátké projížďky cestou i necestou.

Motorka koupena od Oliver Frase

Výška jezdce: 1340 cm

První dojmy - Láska na první pohled a dodnes, jako s mojí ženou :-)

Motorku bych doporučil pro - Chce to dlouhé a silné nohy, je vysoká a těžká...

Recenze

Skvělý stroj, vše původní a stále funkční. Ve 120km/h trochu nestabilní předek, ale se spolujezdcem nebo nad 120km/h už zase v pohodě.
Na terén těžká, ale jízda mimo asfaltové cesty skvělá.
Po výměně motorového oleje (v kterém plave i spojka) před pár lety začala ve vyšších otáčkách prokluzovat spojka. Už jsem jí postupně vyměnil a vždy to pomůže jen na chvíli.
Poslední tip co jsem dostal je, že novodobé oleje jsou moc "dokonalé - řidké" a tyto starší konstrukce s tím prostě kloužou... Zatím nemám řešení, ale hledám někoho kdo poradí.
Více informací zde: http://www.dr-650.c.../99-informace-pro-se

Technická data Suzuki DR 650 R, RS, RSE
Celková délka: 2 385 mm (93.9 in.)
Celková šířka: 870 mm (34.3 in.)
Celková výška: 1 330 mm (52.4 in.)
Výška sedla: 885 mm (34.8 in)
Rozvor podvozku: 1 505 mm (59.3 in.)
Výška od země: 245mm (9.6 in.)
Suchá hmotnost: 170 kg (374 lbs.)
Typ motoru: Vzduchem a olejem chlazený jednoválec, 4-takt
Rozvod: SOHC, 4 ventily
Vrtání. 95,0 mm (3.740 in)
Zdvih: 90,4mm (3.559 in)
Obsah válců: 640 ccm
Kompresní poměr: 9,7 :1
Karburátor: Mikuni BST40
Vzduchový filtr: Molitanový (pěnový)
Startování: Kick start, el.startér
Mazací systém: Stálá olejová náplň v klikové skříni (mokrá skříň)
Objem motorového oleje v motoru (s filtrem): 2,15 l
Objem motorového oleje v motoru(bez filtru): 2 l
Spojka: Mokrá vícelamelová
Převodovka: 5 - ti stupňová
Řazení: 1-dolů, 4-nahoru
Řetěz typ 520
Přední tlumiče: Teleskopický, vzduch/olej tlumení
Zadní tlumič: Full Floater swingarm, plyn/olej tlumení
Zdvih předního tlumiče: 240 mm (9.4 in.)
Zdvih zadního tlumiče: 220 mm (8.7 in.)
Rake: 61°
Stopa: 120 mm (4.7 in.)
Úhel řízení (lz leva do prava): 45°
Poloměr otáčení: 2,4 m
Přední brzda: kotouč 300 mm
Zadní brzda: kotouč 250 mm
Přední kolo velikost: 90/90-21 54S
Zadní kolo velikost: 120/90-17 64S
Zapalování: Suzuki PEI (Pointless Electronic Ignition)
Generátor: 3 fázový A.C. generator
Baterka: 12V 10.8 kC (3Ah), RSE 12V 14Ah
Svíčka: NGK DPR9EA-9 nebo ND X27EPR-U9
Nádrž: 17 l
Rezerva: 3 l
Ventilová vůle: 0,08—0,13 mm (0.031—0.051 in.)
Zapalování nastavení: 0° BTDC dolů 22 00 rpm / 28° nahoru 4300 rpm

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist