motopark_brezen



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 650 (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DajaV
Vloženo 28.4.2015
Aktualizováno 22.12.2018
Zobrazeno 3462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


O něco kultivovanější a moderněji provedená koza, než ta předchozí - prďák na každý den a na každou silnici !

Více fotografii

Motorka koupena od Luboš Chalupný, Bochov - Prodej prostřednictvím zastupující osoby - klamavé údaje

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XTZ 660 Tenere: utekla
Honda XL 600V Transalp: taky utekla

První dojmy - Velice podobná, tak jsme byli brzy kamarádi a počáteční ostych z půlroční absence motorky byl záhy zapomenut. Všechny hejblata a udělátory pěkně zachovalé a funkční - o to lepší první pocity. Super zvuk laďáku ..

Motorku bych doporučil pro - Vzpřímený a pohodlný posez, nezájem o přejetí boulí a železničních přejezdů, prdlavý hlas a solidní spotřeba, toť devízy snoubící se s povahovými rysy jezdcovými.

Doplňky na motorce - Koza má 3 kufry sundávací, blástry a padáky chránící, laďák bublající, přídavné plexi mouchylapající a startér elektrizující a novou jednotkou CDI ihnedchytající a palivošetřící. Sedlo přešité - prdel držící, pancéřové hadičky brzdovku k pístkům ženoucí, schránku pod sedlem výbavu ukrývající.

Recenze

2015, 35.000 km - najeto 3.000, stav 38.000 km
- vyčistěná nádrž, nové svíčky, cívka nahrazena jednotkou CDI, nová spojka-komplet, vyčistěnej karbec, nový 10W40+filtr
2016, 38.000 km - najeto 5.000, stav 43.000 km
- přetěsněné šavle+olej, nové gumy Mitas 07, nově potažené sedlo, pancéřové hadičky, bezpečnostní čidlo stojánku vyřazeno, bezpečnostní kontakt páčky spojky vyřazen, startovací knoflík opraven, oil+filtr
2017, 43.000 km - najeto 4.000, stav 47.000 km
- promazání startéru, nové brzdové desky+kapalina, seštelované ventily, oil+filtr
2018, 47.000 km - najeto 2.300, stav 49.300 km
- nové obutí Dunlop trailmax, vycentrování zadního kola, nové ložisko, znovu šavle-tekla, olej+filtr připraven

xxx

Květen 2015, najeto 500 km
Nakonec jsem šel opět do Déerka, bo je to solidní mašina. 650-ka je o něco nižší, něž šestikilo, o 7 let mladší a na motoru je to znát. Chod je uhlazenější. Možná nemá tak ostrý spodek, ale zátah je "delší." Mnohem líp brzdí, což je super ! Se starou kozou jsem brzdil i očima .. No a má 3 kufry z výroby (na ty jsem se nachytal). První měřená spotřeba po 5-ti stech km je 4,3 litrů klidné jízdy s občasným vytočením, tak noumálně ..
Koza č.2 je velmi zachovalá, což mohu krásně srovnat s kozou č.1, která byla trochu nezachovalá. Dále je dvojka lépe vychovaná, ona totiž jednička byla trochu nevychovaná.
Potom máme startér eletrický, což je pro mě novinka - osmá motorka a nemá hryzbaldu, je to možný ?
Trochu zlobíme a kuckáme na volnoběh, dáme panu doktorovi a napíšeme další poznatky ..

°°°
vloženo 6. 11. 2016 po ujetí 8.000 km :

Důležitá byla pro mě volba kozy. Ať už je od Suzuki, Hondy, Jamahy nebo Kawasaki. Asi bych si zvykl na každou. Kvituji s povděkem volbu cestovního endura pro schopnost motorky jezdit na okolních silnicích. Výška, rozměry kol, odpružení jsou určující ..
Horší je to cestou do Brna. Tam bych si dokázal představit jiný stroj. To chybí koze, minimálně šestra. Škoda, sílu na to má ..
Zatím mi vyhovuje. Dva válce se, zřejmě, chovají na štrece líp. Tak uvidíme ..
A jakože je vše o penězích, tak kdyby jako nebylo, tak asi takto. Ale zase nevím, jak bych na to narval ty kufry ...






Srpen 2015, najeto 2500 km
Prodejce je nesolidní had. Abych se tak kroutil kvůli pár tisícovkám, to se kolegovi-motorkáři nedělá. Já jsem novému majiteli, své bývalé, řekl všechno, a taky žiju. Tedy od začátku ...
Mašina zdechala při nízkých otáčkách. Filtr vyprán ( FUJ ! ) a napuštěn, svíčky vyměněny a hlavně DOTAŽENY ! Nádrž propláchnuta - TAKY FUJ ! Spojka povolena, ale stále tahá, chce to rozebrat, něco je tam špatně. ( Prý je nová - BLE BLE BLE ..) Závada, která se jeví jen někdy - výborná vjec ! Až jednoho dne dala motorka "konečně kožu," tlačil jsem asi kilometr (naštěstí jen tak málo). Cívka K.O. - vyměněna za jednotku CDI. Po zkušebním výletu do Pardubic - 400 km velké nadšení. Koza jede skvěle. Kolem 100 km/h spotřeba 3,9 l !! Schválně jsem ji nehonil, ale sem tam jsem si něco předjel. Do 130-ti táhne, jak z praku, více ji nedusím. Na pětku se cítí nejlíp kolem 4500 otáček. 3500 je tak spodní hranice, potom se už motor převaluje těžce. Z kopce se dá pinkat i 3000 ot., ale jinak ne, trápí se. Mezi 5000-6000 ot. (režim na předjíždění) se z kozy stane drak, až jsem se divil. Předjedu plechovku a zase se vrátím na kilo - kilo deset. S tou novou krabičkou to jede o 15% líp a reaguje to na méně plynu - paráda !!
Trochu drnčí do rukou, ale měl jsem si vzít ty lepší rukavice. Nad 110 už dost fouká, tak víc ani nejezdím. Kufry paráda !
Okresky jsou super. Dobře se přehazuje ze strany na stranu, jak takový větší kolo. A nerovnosti ? Neřeším. Někdy si stoupnu a je to.
Pokukuju po nějakým dvouválci s kardanem nebo řemenem, chtěl bych to moc zkusit. Jestli budu měnit za kozu, nebo pořídím druhou, nevím. Nejdřív dám ale dohromady tu spojku - TO SU VŮL, CO ??

JEŠTĚ DŮLEŽITÁ VĚC !!
Příště koupím motku asi v solidním bazaru se solidním přístupem a se solidní zárukou. Už nejsem zvědavej na blbečky, co se klepou na tři podělaný tisícovky ...

Prosinec 2015, stav 38.000, najety 3.000 km
Byli jsme u pana doktora. Novej olej a filtr, vyčistěnej karbec. A hlavně udělaná spojka. Byla úplně na nic - špatnej materiál, špatná práce. Škoda mluvit .. Prodávajícímu vzkazuji asi toto : až budeš mít pocit, že je něco na světě špatně, že je ti ukřivděno a jsi znevýhodněn, nemáš nárok. Rozumíš, NEMÁŠ NÁROK !!
Jinak se těšíme na jaro. Jako zahradníci i jako motorkáři. Máme nějaké žluté doplňky. Nainstalujeme, blikneme a přilepíme - sem !

°°°
°°°

2016 stav tacho. 38.000 km

Květen 2016, najeto 500 km
První cesty už v březnu. Začala šmatlat na předek, tak nás trochu zdrželo přetěsnění šavlí. Už jede hezky. Taky proto, že má i nový papučky - Mitas 07. Za málo peněz hodně muziky. Moc dobrý gumy ! Jo, nechal jsem potáhnout sedlo. Už necestuju prdelí sem tam, ale sedím hezky na fleku. Dost kecání, ráno jedem do hokny ..






Červen 2016, stav tacho. 39.500 km, najeto 1.500 km
Prolínala brzdovka ze zadní hadičky, šoupli jsme tam pancéřové - i dopředu. Koza už jezdí parádně, dostala vše, co potřebovala .. Lítám s ní do práce 40 km denně. Sem tam výlet, spotřeba kolem 4,5 l. Když chčije, jedu busem. Někdy přeci jen zmoknu a musím moc pochválit gumy. Sedí i na vodě.

Připevnil jsem kufry a vyrazil na nákup do civilizace. Kozu nechám před obchodem a kozí hadry nacpu do kufrů. Vklouznu do civilu - pantofle, kraťasy a tričko. Řídítka endura měním za madlo nákupního vozíku a hladová tlama supermarketu mě polyká tak, jak to tlamy dělávají ..
S nákupem pěkně ke koze. Lidi koukají na tu transformaci, jak se z civilisty stává motorkář a to, co vydal supermarket musí pojmout obsah kufrů. V pohodě. Doma zajedu až ke dveřím, což s autem nemohu. Sundám kufry a odnáším je pěkně domů, tedy jen za dveře. Všechno přežilo bez úhony. Tak zase někdy. Škoda jen, že mezi moji nejoblíbenější čeleď motorkovitých patří kafáči ..

Výlet 200 km. Spotřeba rovných 4 litry. Okresky 80 - 110 km/h. Max. 120. Vytáčení do 5-ti tisíc.

Listopad 2016, stav 43.000 km, najeto 5.000, celkem 8.000 km
Sezona zdá se býti fuč. Jelikož jsem do kozy narval kde co, zatím si ji nechám. Už jsem koupil i olej s filtrem ..

2017 stav zacho. 43.000 km
vychytáno všechno, jezdí se, spokojenost .. najety 4.000 km, celkem 12.000, stav 47.000 km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krysoid
krysoid napsal 08.10.18 v 10:58 10b.

Zajímavěj a nevšední popis.Tohle je tu potřeba Dr má svoje kouzlo Ať ti slouží

skorpa
skorpa napsal 29.12.17 v 12:22 10b.

moc hezkáá a to sedlo... mnmnmn o tom se mi každý den zdá

DajaV
DajaV napsal 06.03.17 v 18:16

Dík, jde jen o žlutou. Zdála se mi moc tmavá ..

Více komentářů



TOPlist