motopark_brezen



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 650 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hadiprd
Vloženo 30.1.2011
Aktualizováno 7.2.2018
Zobrazeno 8726x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Jednoválcový kladivo od rejžožroutů. V lednu spolu budeme ro(c)k. Bez závad (zaklepu to). Letos najeto jen 5tisíc. Nebyl čas :-/
Pár srazů se povedlo. otvírání silnic, petrovické hřímání

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NX 650 Dominator: chyběl mi na ní chladič oleje

První dojmy - Zátah od spodu, zvuk

Doplňky na motorce - hefty, závažíčka, zásuvka 12V, top case, deflektor plexi (vlastní výroba), přídavná světla

Recenze

[/url]

TECHNICKÉ INFORMACE
typ motoru: Jednoválcový čtyřtakt s rozvodem SOHC(4ventily), vzduchem a olejem chlazený
obsah válců: 640ccm
vrtání/zdvih: 95x 90,4mm
kompresní poměr: 9,7:1
výkon: 25KW (v tech.)
příprava směsi: karburátor MIKUNI BST40 s manuálním sytičem na řídítkách
startování: elektrický startér
suchá hmotnost: 170Kg
mazací systém: stálá olejová náplň v klikové skříni(mokrá skříň)
spojka: mokrá, vícelamelová
převodovka: 5ti stupňová
objem nádrže: 17l
přední kolo: 90/90/21
zadní kolo: 130/80/17 (140/90/17)

Zkušenosti po 350km
Mašina zatim bez sebemenšího zaváhání, všechno v cajku.
Horší jsou studený starty. Ale nic co by mi nasralo :D
Moje nejdelší vyjížďka byla zatím 100km, žádnej problém, pro mě pohodlnej posaz, dobře se ovládá a celkem se nechala i naklopit v zatáčkách. Řazení je tvrdší, ale na to jsem zvyklej. Spotřebu jsem zatim neměřil, ale počítam že je tak okolo 5-6l. Brzdy dostačující na můj styl jízdy.

Zkušenosti po 750km
Tak už mám od ledna natočeno něco málo přes 750km.
Po toulkách na silnicích 3 a druhé třídy jsem zamířil s papučema MITAS E08 do "terénu" respektive louky, les a polní cesty. Mám malý okruh za vesnicí kde jsou dva menší výjezdy do mezí a lesní průjezdy. Drko se nechá s ohledem na svojí váhu slušně vodit. Vidle je na pořádný maso moc měkká, ale na polňačky stačí. Spotřeba pochopitelně stoupla, ale co, když tě to baví .
V plánu je přezutí na MITAS E09. Nejdřív ale musim vodrbat osmičky.

Na sobotu je naplánovaná akce: OTVÍRÁNÍ SILNIC 2011 (2.4.2011)

Sobotní trasa

Zkušenosti po 1150km
Tamara stále bez problémů (zaklepu to). Spotřeba pod 6l Cestovní rychlost se pohybuje v rozmezí 90-110 km/hod. Vibrace jednoválce jsou znát do 3tisíc otáček, což je docela nevýhoda v městském provozu, kde jedu trojkou a točim tohle rozmezí otáček.
Pneu je na silnici dostačující, slušně drží na suchu a v zatáčkách neklouže. Na mokrém povrchu nemůžu posoudit.

Zkušenosti po 2000km
Konečně jsem se dostal na hranici dvou tisíc kilásků ujeté mnou. Není to moc, páč neni moc času na pořádný ježdění, ale aspoň něco.
Jediný co můžu snad Tamaře vytknout, jsou slabší brzdy, jsou od fy Nissin, na obou kotoučích dvoupíst, sice dobře dávkovatelné, ale nemaj prostě dostatečnej říz, tak si musim dávat pozor. Pak je tad ještě jedna maličkost, je to přední vidle. Dle mého názoru se "potápí" víc než je zdrávo. Možná by se to dalo vykompenzovat jiným tlum. olejem s jinou hustotou, naštěstí to neni nic, na co by se nedalo zvyknout. Po přitažení centrálu se zlepšíl o něco málo posaz. Na mojí výšku 192cm ideální.

Zkušenosti po 3000km
Pomalu ale jistě se spolu zžíváme, ale ještě proteče "pár" litrů benzínu, než to bude 100%ní.
Za nedlouho mě čeká výměna oleje + filtru a hlavně přetěsněnní víka vypouštěcího šroubu.
Na brzdy jsem si celkem zvykl a držím si odstup, měřil jsem spotřebu a vyšla mi na 4,2l na 100km s průměrnou cestovní rychlostí něco málo přes stovku. ---> Pokračování příště



HOOD exhaust

Zkušenosti po 4000km
Olej vyměněn, přetěsněn šroub vypoušťáku a nový filtr na svém místě. Na tacho. natočeno o další km víc.
Na motku si nemůžu v nejmenším stěžovat, všechno funguje jak má a vždy mě dovezla. Zažila i pořádné hard-enduro s Yamahou TTR a vůbec se neztratila na těch papučích co má obuté. Jedinou "závadou" byla prasklá žárovka v předním světle. --> Opraveno za pár minut. Teď mě čeká výměna brzdových destiček na zadku.

zkušenosti po 5000km
Sezona už sice pro někoho skončila, ale MY Šumaváci jezdíme pořád. Tamara stále bez problému (radši to zaklepu). Poslední dobou dostává trochu na držku. Jezdíme víc polní-lesní cesty a brody. Vyšší váha a obutý papuče nejsou na terén to pravý ořechový, ale důstojně zvládnout se to dá!
Mitasky už dojíždim. Na zimu chci přezout na E09. Řek bych, že je to dobrej poměr mezi cenou a kvalitou. Špunty zvládnou nějaký ty " sračky " a na silnici to taky pude.
pokračování příště. HAJ HOU PIRÁTI!

zkušenosti po 8000km
Máme tady Nový rock 2013 a přes 8ticek na tacháči. Čeká mě výměna oleje a přetěsnění víka vypoušťáku. Preventivně kouknu na ventily. Poslední vyjížďku jsem stihnul 24.12.12. Vánoční sraz v Klatovech.
Motorka stále bez problémů a šlape jak hodinky.
MITASka E09: na silnici bere dobře, drží jak za sucha tak za mokra. Absolutně nepoužitelná v bahně (rychle se zalepí vzorek) a taky ve sněhu

ROCK 2014
Po dlouhej dobře přidávam příspěvek. Nebyl čas a nebude!!
Novej rok přines pravidelnou údržbu a nějakej ten novej díl.
Do airboxu přišel KN filtr aby se lepší dejchalo. Komplet brzdové destičky a vyčištení brzdičů je samozřejmost. Výměna oleje a olej, filtru + přetěsnění vypouštáku... klasika
Vidle dostane nové futra a gufera. Tak zatim

ROCK 2017
Vzpomněl jsem si, že bych měl už konečně něco napsat. Letos těžká mizérie. Udělaná nová TK, prošla bez problémů. Na ráfku nová MITASka E07 a řetězová sada ČZ.
Najeté km ani nebudu zveřejňovat, bylo by to k smichu. Času na ježdění pramalo.
Doufejme v lepší zítřky. Zduř

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gabash
Gabash napsal 30.12.17 v 23:01 10b.

Nádherná mašina a ešte lepší popis

DajaV
DajaV napsal 13.11.16 v 09:10 10b.

Když si prohlížím stroje - tak jako dobrý. Ale když vidím hezký DéeRko, se slušivým zvukem, tak mě až praská za ušima ..

Pepino666
Pepino666 napsal 31.05.16 v 05:38 10b.

Krásný a ty laufy maj slušivej zvuk

Více komentářů



TOPlist