Je to taková milá tlustá Matylda co zabere 1/4 garáže .
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki GTR 1400: Přišla mi moc těžká a 4 válec už jsem měl kdežto boxera ještě ne.
První dojmy - Na 1200 kubíků bych čekal větší zátah ale váha a dlouhé kvalty dělá své. Neskutečně dobré brzdy .. to jsem fakt nezažil . Po rozjetí se vodí pěkně . To že se motorka při brždění nepotápí sem čekal .. ale to, že se při přibrzdění v náklonu nemá tendenci rovnat mě opravdu příjemně překvapilo.
Motorku bych doporučil pro - Všem pohodlným páprdům 40 +
Doplňky na motorce - Padáky a ladák Arrow s homologací . Vše ostatní myslitelné je tam v základu … Nadělím jí ještě pár USB do kokpitu, alarm a navigu.
Recenze
Plnohodnotný cesták jsem ještě nikdy neměl, tak jsem to chtěl vyzkoušet. Preferuji spíš lehčí a obratnější motorky takže jsem váhu a 3 kufry dal jako hlavní parametr . A kupodivu ze všech možných super-cestáků RT bylo nejlehčí a vesměs vyhrálo i všechny testy co jsem četl. Hodně také pomohla recenze uživatele Zelinář, tady z motorkářů. Jediné mínus který jsem zatím zaznamenal že jak na člověka skoro vůbec nefouká tak při teplotách nad 25 stupňů je člověku prostě vedro … S tím ještě úplně nevím jak naložím .
Edit : Najel jsem 1400km a zjistil, že ta motorka je tak dokonalá až je nudná :-/ .. takže jsem jí zase prodal .. Až pojedu na nějaký delší trip tak si určitě budu nadávat ale už je pryč tak není co řešit .
Dobrá volba, ať slouží.
Na tu hycnu trošku pomáhá otevřená kokoska.
Kluci díky za komenty
Paprdo :) když je hicna jak v cajzlu tak si rozepnu bundu, límce svinu dovnitř a je vše v ouklendu ;) Vinikající přestup
Já ti dám 40+ páprdi. Jinak mašina krásná. přeji mnoho spokojených km.