Ideální motorka na pohodlné a zároveň rychlé cestování.
První dojmy - Před pár lety jsem jezdil na 750, takže když se naskytla možnost ,,vrátit se zpět", vůbec jsem neváhal a vzal ji.
Recenze
Před příjezdem domu s VFRkem, jsem ještě chvilku zkoušel CBR 929RR... nebudu popisovat rozdíl v jízdě/ výkonu, ale vzhledem k pohodlí a hlavně k obsahu své vlastní hlavy, jsem zvolil VFRo .
Byl to Pátek, v sobotu jsem s kamarády vyrazil ( Z Klatov ) směr Pasohlávky a ráno zpět, celkem po příjezdu jsem měl ,,v zadku" 670 km... naprosto bezbolestných a spokojenej! teda z motorky, to počasí při cestě domu popisovat nebudu .
Tak trochu dojmů...
Brzdy, naprosto bez výtky!
Motor...najeto má cca 54 tisíc, nemám jedinou námitku...od volnoběhu až do konce jde perfektně, od začátku do 6900 otáček sice ,,vrčí, jak pytel ho*en" ( berte to s rezervou), při hranici 7000 ot. trochu zachrochtá a... ,,utrhne vám to ko*le" ( V-Tec... ) .
Podvozek, nijak upravovaný, přesto perfektní. Celkový ,,posez" naprosto vyhovující ( mám 182cm ).
Ale abych jen nevychvaloval, tak 2 věci, co mě vadí/mrzí...
zaprvé: minimální úložný prostor pod sedlem, kvůli dvoum dvojitým výfukům pod podsedlovkou...
zadruhé: nejen u této motorky, ale nejdou vypnout tlumená světla...vyřešeno o pár dní později ( před relé tl. světel, implementován vypínač ).
Po pár nádržích jsem zjistil cca 7 litrů spotřeby, nestěžuju si, konstatuju .
Pneu jsou na VFRku nic moc, ( vzorek a stav, nikoli značka, nebo tak ) vzadu Rosso II, vpředu Rosso Corsa, na novou sezónu jsem se rozhodl pro nové Rosso Corsy... na pár motorkách jsem je už měl a byl jsem spokojený.
To je asi tak vše, co bych zatím mohl říci.