PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1975)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ondra106
Vloženo 14.10.2018
Aktualizováno 13.10.2023
Zobrazeno 2 111x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Koupena spíše náhodou, kamarád se jí potřeboval zbavit a mě jí bylo líto :D koupena za 4000,- v roce 2015

Více fotografii

Motorka koupena od Jiří360 (Olešná)

Výška jezdce: 198 cm

První dojmy - První dojmy ani nevím hned jsem jí začal rozebírat a ani se neprojel

Doplňky na motorce - -gumové návleky řidítek ze Simsona - jsou mnohem měkčí něž originální a rozměr je stejný.
-USB nabíječka u řidítek
-zadní rozeta od jawatech
-spojkové víko motoru s vývodem na otáčkoměr

Recenze

Pomalu se pouštím do renovace. Problém byl v chybějícím techničáku.. ale objevila se příležitost a sehnal jsem TP i s rámem 3.10.2018. Nyní mě čeká evidenční kontrola a hurá do zdlouhavé práce :) Předběžné požadavky zatím jsou: zlatá metalíza a zachování přední kotoučové brzdy

Rok 2018

Ještě před sehnáním TP jsem koupil rám na 634 v novějším provedení s bočním stojanem a zadními madly. Ten mi také poslouží jako základ pro stavbu motorky, ten původní z torza je v zadní části úplně rozřezaný (zbastlený) a navíc je pro typ 638.





Na rámu bylo hned několik věcí na opravu: zamčený zámek sedla, pozůstatek zadní osy kola, poničené uložení pro zámek řízení, zarezlá kyvná vidlice. Vše jsem odřezal nebo odvrtal, kyvnou vidlici jsem se snažil po prohřátí vytlouct a to až tak moc, že se mi povedlo na jedné straně prohnout vedení čepu směrem ven a celé to tak vyosit. Snaha o narovnání po odstranění vidlice se mi nedařila, takže jsem musel celý plechový držák vyříznout z rámu a narovnaný ho navařit zpět. Pěkně jsem si s tím zatopil a nadávky létaly všude. Pokud to není udržované, tak rovnou uříznout.






Zakoupený rám od TP je na první typ 634, který je bez bočního stojanu a pro jedno zadní madlo, použiji z něj zadní tlumiče a nechám ho jako záložní na budoucí projekty.






Torzo motorky viz. foto 4000kč
Rám s platným TP 11000kč
Evidenční kontrola 500kč
Přední blatník (638) 1000kč
Nádrž, boční kastlíky a nějaké díly 4000kč
Plechy nádrže a plastový kastlík baterie 2000kč
Nové sedlo 2000kč
Rám 634 (novější typ) 1000kč
Ráfky, rozeta, řídítka (639), manžety řetězu, gumová uložení budíků, přední Stupačky a další díly od Tbmoto 7000,-
Pneumatiky Mitas - přední H-04, zadní H-03 2000kč
Výfuky Hadrávek 7800,-
Díly Mototechnik.cz 5000kč
Starší brzdový štít zadní brzdy, zadní světlo a gumové uložení blatníku 1661,-
Opískovaní středů kol a brzdového štítu bolotinou 700-
Lakování blatníků, nádrže a bočních kastlíků zlatou metalízou 7000,-
Nový chromovaný výplet kol - ŠROUBÁRNA MAREK s.r.o 1500,-

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Cafi
Cafi napsal 31.01.21 v 14:13 10b.

Paráda, pročetl jsem i deníky - to muselo být hokny .

Targus
Targus napsal 13.11.19 v 23:05

Tož to jsem zvědav, co z toho vykřešeš.
Můj kluk teď dělá hodně podobnou vraždu z Ruska, tak budu mít srovnání.

Milan1963
Milan1963 napsal 15.10.18 v 10:34 10b.

At' se práce podaří, 350 jsou dobré stroje.

dekel
dekel napsal 15.10.18 v 06:55 10b.

držím palce, a som zvedavý na výsledok

Více komentářů



TOPlist