Skok z V2 1000 na 4V 600,hmm to asi udělá jen blázen
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - První dojmy?hmm co napsat? :D První jízda u prodávajícího a v hlavě pocity,že to vlastně vůbec nejede a odezva stříkačky je taková mdlá,oproti reakci plynu u staré dobré VTR s karbanátky,kdy dávala najevo,že se tam dole podemnou něco děje. :D
Motorku bych doporučil pro - Je to vlastně řekl bych trochu babská motorka,ale nadruhou stranu je potřeba občas trochu respektu když se ručička přehoupne přes určitou hranici oáčekoměru.Jinak tj takový universál a oproti předchozí generaci zx6r je tato 07-08 opravdu tvrdě nastavená a připravená trochu více na okruhy(tlačítka stopky,počet kol,...radialní brzdy...antihop spojka...)
Doplňky na motorce - Doplňky postupně přidávám abych si ji trochu vytunil.jinak od pův majitele krátké cnc páčky a zadní led blinkry.Nyní nalepeny tankpady na nádrž aby netrpěl lak od kalhot.Přibudou malé rolny na kyvku a samozřejmě už jsou na cestě i rychlé pruhy na ráfky :D
Recenze
Proč zrovna MALÁ Ninja? Hmm ani nevím.Jel jsem pro GSXR1000 K6 ale byla asi vícekrát padlá ze stojánku.Škoda,možná bych si zvykl opět na Suzuki :) Záložní plán byla Kawasaki ZX-10R 06,ale jet zase 200tam a 200 zpátky,jen proto abych se strachoval z další padavky? Tu noc jsem moc nespal.Ve 3 ráno sednu k inzerci a vidím nový přírustek a zajimavou cenu za malou Ninju.Ok.Zavolám si na ní a uvidíme.100km jsem ještě ochoten procestovat.Slovo dalo slovo,vyrážím...v garáži stojí mírně zaprášená černá ropucha která asi opravdu rok nejela,jak bylo řečeno majitelem.Asi nemám důvod nevěřit.jedeme z garáže,chytá na první natočení.Motor si přede,avšak s malou vadou někde uvnitř motoru-prostě tam klepal Permoník do víka spojky.majitel velmi vstřícný-dohoda na ceně a jedeme domů.Odpolední honička za úřady se stihla tak tak před zavíračkou.
Druhý den jsem vystrnadil Permoníka z motoru (volná matka na spojovém koši) a mohlo se pokračovat do fáze umytí a leštění...hmm z ropuchy už je žába,sic ne zelená,ale černá která ji velmi sluší.
První testovací dny začínám jen kolem komína a bohužel po rovinkách.Krytí kapotáže docela na výbornou i do 200km/h.nad 200 už to není moc příjemné,zalehám,místa na sedačce je dostatek i pro moje 186cm dlouhé tělo,...kochám se na 250 a zavírám plyn.Nonono..nebudu zas tak divočit..papíry mě živí :D 91Kw u 600ccm není tak špatná hodnota,vše funguje jak má.Spokojenost.
Nastal čas si udělat výlet s kamarády a zaletět si trochu do hor :D Super...úseky které dobře znám si s touhle ropuchou velmi užívám.Ač snad mohu říct,že letím větší palici než s VTR.Nezaznamenávám limit podvozku...Kawa jede jak přibitá k silnici...kam člověk chce,tak prostě jede jak po kolejích.Bridge S21 od pův.majitele drží...ale zatím jsem je nikdy nejezdil.zvykám si a zkouším jim věřit.Snad mě nikam nezahodí :D
Zatím máme spolu za 3týdny cca 1000km a i když 2V mělo svoje kouzlo,na tuhle žábu si snad i rád zvykám.Do provozu dostatek poníků a když otáčkoměr skočí nad 8tis ot.-začínají se dít docela fajn věci pro důvod mít na ksichtu rohlík :D
Napadla mne i myšlenka,proč jsem vlastně nevzal tu větší segru zx10r...ale nač vlastně?vždyt jsem je pojezdil na Červ.sedle i s tímto prckem,který nemusí mít 180koní a k radosti stačí i cca 130.
Toť asi moje první postřehy :)
Krásnej bike, šestka je super, na okruhu mě klidně pojezdily - je to o pilotovi a tady myslím, že není co řešit Tak tam natlač kolínko a vychutnávej rohlíky pod helmou!