zánovní, najeto 7900km při koupi, 3 kufry, hlavní stojan, ABS
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 700V Transalp: důvod neuveden
První dojmy - Zatím jsem nejel dál, než po parkovišti. Přecházel jsem z Hondy VFR 800 V-Tec, takže nižší výkon, ale i spotřeba a servisní náklady. Chtěl jsem univerzální motorku. VFR byla skvělá, ale hlavně v Rakousku na dobrých cestách a navíc mě po delší cestě se spolujezdcem dost bolely ruce. (tohle beru jako důchod:-D)
Motorku bych doporučil pro - no přece pro mě
Doplňky na motorce - padací rámy, usb zásuvka, držák GPS, centrální stojan, vyhřívané rukojeti, ABS, kovový kryt motoru.
Recenze
Tohle beru spíš jako srovnání s VFR, na stromu nemám najeto, ale vím co jsem koupil, všechno jsem pečlivě rozmyslel a po roce jsem prodal nádhernou VFR.
Lepší manipulace na místě, kvůli širším řidítkům, než měla vfr, Váha je menší, ale ne o moc. Motor znám z SV. Co očekávám nižší jsou servisní náklady na spotřebku a nižší spotřebu. VFR jsem jezdil mezi 6-11 ale zase to jelo...
Přechod byl hlavně kvůli typu cest a dovolených kam se chystám. Chci jezit horší cesty - naše Valašské kopce, přejezd po šotolině, offroad v plánu nemám.
Na VFR jsem měl dodělané vyhřívané rukojeti od Oxford. Fungovaly dobře nebyly drahé. Ty co mám teď na Suzuki mají sice jen 2 stupně vyhřívání (stačí) ale hlavně nejsou tak tlusté. To hodnotím pozitivně. Rozdíl oproti standardním gripům minimální.
Když jsem vybíral v-strom a díval jsem se na ceny ojetin, zjistil jsem, že lidé chtějí spoustu peněz za relativně oježděné mašiny, takže jsem chvíli dokonce uvažoval o nové. Zkoušel jsem ukecat prodejce na nějakou dobrou cenu (teď když bude model 2017, nové euronormy atd) ale neslevil nic. Tak jsem koupil zánovní, na prvních gumách (ještě dobrých cca 70%) o 40tisíc +centrál stojan levněj než novou.V téhle výbavě se prodává za 229tis, koupeno za 190. Uvažoval jsem jestli připlatit na novou, nebo ne ale peněž nemám nazbyt a radši si někam zajedu.
Manželka doufá, že už to bude na delší dobu poslední motorka a já taky.
Na VFR jsem si nechal udělat gelové sedlo. Tohle vypadá celkem pohodlně, ale uvidím. Možná to bude úprava, která mě čeká příští rok.
Startuje se i na neutrál se spojkou (už jsem myslel že je to rozbitý), ukazatel zařažené rychlosti -uvidím jak je to vidět v praxi, jestli zase nebudu marně hledat 7.
Co mi bude hodně chybět z VFR jsou duální brzdy. Zadní už jsem se odnaučil používat.
Jo a ještě budu chtít jiné plexi. Nebo deflektor. Tohle je i v nejvyšší poloze už od pohledu nízko.Na mou výšku183cm.
No a podle zkušenosti se suzuki si budu radši hlídat spotřebu oleje. Jinak by to mělo být OK.
Update 1 (3.3.2017)
Takže dneska jsem absolvoval první cca 60km jízdu. No po přechodu z VFR -vůbec to nejede.. po chvíli jsem si zvykl, že motorka nejradši jezdí ve středním pásmu otáček a jel jsem naprosto na pohodu. Ani mě rychlejší jízda nelákala. Když jsem se ale občas podíval na tachometr, zjistil jsem, že vůbec nejedu pomalu. Hlavně mi po ujetí 60km neubyl skoro žádný benzín Takže ano, je to to co jsem chtěl. Nenutí mě divočit, jedu v klidu a dostanu se všude. Snad mi tento názor dlouho vydrží. Originální plexi je pro 183cm jezdce použitelné do 130km/h 140se dá ale už to není ono. Dám na rady ostatních a vyzkouším givi airflow. Velké plus bych chtěl dát ABS kterou jsem zatím na motorce nikdy neměl. Teď je všude plno štěrku, tak jsem schválně zkoušel jak to funguje na zadním i na předním
Moc pěkná a dobře napsáno.
Krásnej . Jak jinak než 10b
Super volba jinak deflektor doporučuji MRA X-Screen Touring
krásný univerzální stroj