vyměněna za GSo - s přibývajícím věkem se mě zdála těžší a těžší...nevím jestli nebudu litovat, už se stalo...
Motorka koupena od FIRMA:RB MOTOVRAKY - Miroslav Šulc (Lito
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - rozdíl 50kg je znát, ale v reálu mě překvapila, čekal jsem menší... motor - dobrý, tahá pěkně od spodu, mám najeto kolem 500km, tak později doplním...
Doplňky na motorce - Výfuk origo - po leošovi na GS takový šicí stroj, nechám ho tam... řiditka od AC šnicra, páčky, jakýsi výsuvný plexi na původním - fouká na mě ať je v jakýkoli úvrati...sedlo origo, jsem zvědavý co na něj moje řiť po nejaký delší štrece...
Recenze
chtěl jsem něco lehčího a naskytla se příležitost... a je to zase bawor...
Fouká na ni víc - ale to asi po GS na každý - motor je fajn, i když ve dvouch už to není ono (njn, degradoval jsem do kategorie podlitr), trochu mám strach z motoru, ten klapot je zvláštní - prý nějaký problém s mazáním,ale jen prý při jízdě pozadním anebo když upadne - ani jedno neplánuju, vychytaly to až u novějších ročníků...Ale první tankovámí - nějakých 3,7 l/100km...
Ještě nějak pořešit kam s věcma - vozim komplet kempink.výbavu...
o klepání mi povídej...ale nemá to každý kus. Když je motor v cajku, je normální, neklepe ani necvrliká.
Tak ať slouží.
o klepání mi povídej...ale nemá to každý kus. Když je motor v cajku, je normální, neklepe ani necvrliká.
Tak ať slouží.
P.S: mě se brzy motor rozpadne, přeci jen už to vibruje celkově víc a klepe a cvrliká, stejnoměrnou rychlostí se už s tim nedá pořádně jet a při nějakých 90-120 při konstantní rychlosti v tom neco cvaká, jako když osciluje rachtání rozvoďáku. děs,takže buď jedu fakt citovka a nebo bez plynu z kopce a nebo spíš pod plynem.