Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Dobrá, ale bylo to moc |
Brzdy. Bremba jsou fakt silné a dobře dávkovatelné. Zvykl jsem si i na společné ovládání zadní a přední brzdy pedálem.
Průběh výkonu motoru. V celém rozsahu není žádný propad a není problém jet od 1500ot, i když ideál je samozřejmě o něco výš. Ani v kopcích se nezadýchává.
Kufry. Nahození a sundání je otázkou chvíle a celkový objem hezkých 125l.
Pohodlí i pro dva.
Tohle je individuální ale pro mne i vzhled a zvuk.
Když budu hnidopich, tak převodovka. I když bych ji mohl dát zároveň i do silných stránek, páč se zdá nerozbitná (z kterého traktoru ji vytáhli?) a chová se téměř jako synchronizovaná v autě. Někdy je ale problém z neutrálu zařadit jedničku a musí se pustit spojka a kopnout ji znovu. Při řazení nahoru tam někdy vlítne falešný neutrál, je třeba došlápnout pořádně a ne zhurta. Jednička mohla být o něco kratší. V kolonách s naloženou motorkou by to bodlo. Ale to je jen o zvyku.
Vyhřívané hefty by mohly hřát na první stupeň trochu víc a na druhý trochu méně.
Moje úpravy |
Původně jsem myslel, že nic, ale postupně nerezové Mistraly s homologační vložkou a vyhození katu a nahrazení ostrým háčkem, KN do airboxu, nová mapa do řídící jednotky, teploměr oleje, laminátová maska doplněná štítkem z V11 RossoMandelo (stejný je i na Titaniu) místo velkého originálního štítu, řidítka z Bellagia, s tím rozšíření zrcátek, stavitelné páčky. Přijde ještě asi lepší tlumič řízení (originál je tam podivný třecí) a to bude snad vše. |
---|
Cestování
Světla | |
---|---|
Dojezd na nádrž | 340 |
Pohodlí jezdce | |
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0,05 |
---|---|
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.2 |
Obecné
Moje závady | Postupně vypadnutá palivová hadička, ukroucený náhon tachometru, ucpané odvětrání nádrže, takže samé "provozní drobnosti". Mlžící se otáčkoměr v zimě a jemně (opravdu jemně) sáknoucí olej mezi motorem a převodovkou beru spíš jako vlastnost. :-) |
---|
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování | |
Sport |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Mám svého osobního guru, tak jen ty nejlepší. |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Typ rámu | Nějaké trubky od pana Tontiho |