PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi California EV (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tom-K
Vloženo 15.10.2011
Aktualizováno 11.12.2013
Zobrazeno 5 634x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Dobrá, ale bylo to moc
Silné stránky

Brzdy. Bremba jsou fakt silné a dobře dávkovatelné. Zvykl jsem si i na společné ovládání zadní a přední brzdy pedálem.
Průběh výkonu motoru. V celém rozsahu není žádný propad a není problém jet od 1500ot, i když ideál je samozřejmě o něco výš. Ani v kopcích se nezadýchává.
Kufry. Nahození a sundání je otázkou chvíle a celkový objem hezkých 125l.
Pohodlí i pro dva.
Tohle je individuální ale pro mne i vzhled a zvuk.

Slabé stránky

Když budu hnidopich, tak převodovka. I když bych ji mohl dát zároveň i do silných stránek, páč se zdá nerozbitná (z kterého traktoru ji vytáhli?) a chová se téměř jako synchronizovaná v autě. Někdy je ale problém z neutrálu zařadit jedničku a musí se pustit spojka a kopnout ji znovu. Při řazení nahoru tam někdy vlítne falešný neutrál, je třeba došlápnout pořádně a ne zhurta. Jednička mohla být o něco kratší. V kolonách s naloženou motorkou by to bodlo. Ale to je jen o zvyku.
Vyhřívané hefty by mohly hřát na první stupeň trochu víc a na druhý trochu méně.

Moje úpravy

Původně jsem myslel, že nic, ale postupně nerezové Mistraly s homologační vložkou a vyhození katu a nahrazení ostrým háčkem, KN do airboxu, nová mapa do řídící jednotky, teploměr oleje, laminátová maska doplněná štítkem z V11 RossoMandelo (stejný je i na Titaniu) místo velkého originálního štítu, řidítka z Bellagia, s tím rozšíření zrcátek, stavitelné páčky. Přijde ještě asi lepší tlumič řízení (originál je tam podivný třecí) a to bude snad vše.

Cestování

Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 340
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Spotřeba oleje l/1000km 0,05
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5.2

Obecné

Moje závady Postupně vypadnutá palivová hadička, ukroucený náhon tachometru, ucpané odvětrání nádrže, takže samé "provozní drobnosti". Mlžící se otáčkoměr v zimě a jemně (opravdu jemně) sáknoucí olej mezi motorem a převodovkou beru spíš jako vlastnost. :-)

Jízda

Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Mám svého osobního guru, tak jen ty nejlepší.

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Nějaké trubky od pana Tontiho


TOPlist