Dovoz z rajchu přes První Kozí, po jediném a prvním pečlivém majiteli a 25ti tisíci kilákách.
Recenze
Další info: Srdeční záležitost, co sem prvně viděl Guzzinu, nic jinýho sem nechtěl, splnění klukovskýho snu po třiceti letech.
Tak sezóna 2008 je za náma, kačenka zazimovaná. Nalítali sme spolu skoro 15 000 od polňaček po dálnice, sólo i naložený po dekl, v pohodě i na plnej knedlík. Káča byla stopro spolehlivá, bez nejmenšího zaváhání.
Motor je robustní a výkonnej agregát, kterej si svoji práci suveréně odvede při patnácti stovkách, kdy si jen tak brumlá stejně jako nad šesti tisícema, kdy dokáže s 250ti kilovým mastodontem neuvěřitelný věci a dřív omezuje podvozek, kterej už neni žádná revoluce a vlastní svěrač.
Dlouhodobou spotřebu mám těsně pod šesti litrama, i když krátkodobě na dálnici si vezme víc.
Podvozek odpovídá době svýho vzniku, na dlouhý cesty je pořád skvělej, na městský kličkování a závodění se tahle motorka nekupuje. Káča je dlouhá, do zatáček rozhodně nepadá sama ale cestovní pohodlí je skoro neuvěřitelný a to i pro dva lidi s plnou bagáží. Bagáž je třeba dobře připevnit, rozkejvaný boční kufry dokážou při 160 km/h nehezky postrašit. Je třeba hlídat tlak v gumách, podhuštěná rychle ztrácí jistotu. Na radu podkozího Pepy foukám o tři desetiny nad papírový údaje (předek i zadek) a osvědčilo se to.
Brzdy pro cesťák OK, spojka suchá, skoro závodní, perfektní záběr na krátkým zdvihu, trochu tuhý ovládání, asi nic pro holky. Svítí akorát, vibrace milý a přesný, zvuk (originál) důstojnej a neobtěžující ani na hodně dlouhý štrece.
Celkovej dojem úžasnej, hlavní síla kačeny sou dlouhý cesty po libovolnejch silnicích ale umí toho i spoustu navíc a rozhodně nenudí a na parkovišti nikdy není přehlížená.
Krásná Guzzi
10bodů
I nadále užívej k plné spokojenosti!
Jó to je holt klasa!
A stále aktivní...Tak se mi to líbí!
se mi líbí Moto Guzzi, pěknej strojek, užij si ho )) dávám 10!
krásnej stroj
Nádherný stroj-pastva pro oči, za 10 Přeju Ti jen příjemné zážitky na cestách a návraty ve zdraví Ahoj Majk