Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | přiměřená |
Motorka se po úpravách výborně vede,suprově brzdí.Cestovní rychlost 80-90.Maximálka se současným převodem zatím 120 na víc jsem neměl odvahu.Ačkoliv se to nezdá je poměrně pohodlná.V kuse ujeto cca 100km bez známek narušení tělesné schránky.
krátká kyvná vidlice,tudíž má tendenci se na hrbolatém povrchu rozvlnit.Přední vidlice je měkota-to se dalo čekat vzhledem k roku výroby.Hustej volej a podložení pružin trošku pomůže.Je to hardcor cafe,tak se musí lecos překousnout!
Moje úpravy |
koupil jsem drátěná kola,lepší brzdy,chystá se repase vidlic a uložení kyvné vidlice,přetěsnění motoru,výměna sedla a podsedlové kapoty,světel,blatníků.Dále proběhne demontáž všeho nepotřebného k jízdě,výměna výfuku a svodu za nerezové.Co sundám bude na prodej! |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | něco sem tam ukápne |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla |
Obecné
Moje závady | Zatím držák! |
---|
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Ceny náhr. dílů | |
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Zkušenosti se servisem | Provedeno základní nastavení,natrskování karburátoru a od té doby jen jezdím.Sem tam vibracema něco uklepu,tak že všechny spoje na lepidlo.Spotřeba super! |