renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XS 250 (1979)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 18.2.2011
Aktualizováno 7.4.2015
Zobrazeno 5 533x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Koupena s úmyslem přestavby na Caferacer!Výchozí stav je celkem brutální-kroutí se to,těžký je to,nebrzdí to.Pozitiva:motor 360ccm,tlumiče koni a ten zvuk!!!

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Motorka mi během roztlačování padla víborně do ruky.To byl nejintenzivnější zážitek z první jízdy.No a pak když už to vrčelo tak strach aby to nechcíplo a nemusel jsem znovu tlačit...

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo si umí nastavit odtrh a předstih na příkopě u silnice...

Doplňky na motorce - Z motorky byly odinstalovány všechny doplňky které přímo nesouvisí s ovládáním motocyklu.

Recenze

První jízda byla vskutku zasloužená!Kilák běhu,dva kiláky jízdy.Když už to podemnou tak spokojeně předlo,nedalo se odolat a během chvíle jsem ji kurtoval na vozejk.

Už mám zmáknuté startování-na první šlápnutí i po čtrnácti dnech!Teplej motor mi ale ještě moc nejde )nejspíš proto že nedrží jehlový ventilky v karbcich a když zapomenu zapnutý benzín tak se uleje.Sehnal jsem díly na drátěné přední a zadní kolo,brzdové komponenty od Bremba,nádrž a nějaké drobnosti.Tak že nic nebrání přestavbě!V současné době se čeká na výfuky od Sharonu.

Díly které jsem odmontoval jsou v bazaru na prodej!

Nádrž konečně v laku!Představa byla trošku jiná,ale uvidíme až se to poskládá!

Motorka po roce zpět v dílně.S novými výfuky-lehké jak pírko.V zadu se již roztáčí nově poskládané kolo a moc mu to sluší!!!



10.10.2012 Po dvou letech první provětrání.Najeto 30km a musím se pochválit.Je to paráda.Opravdová radost z jízdy.Motor šlape jak hodinky,podvozek se přestal kroutit a brzdy začly brzdit!!!



Zbývá zapojit brzdové spínače,najít místo pro RZetku,zkrátit brzdovou hadici na předku,sedlo vyrobit a potáhnout.Nalakovat přední blatník.Krovku přemýšlím nechat potáhnout koženkou a spojit ji se sedlem.

Stylovej kus oblečení do nové sezony











Sezona 2013:
Přetryskování karburátorů,
Úprava elektroinstalace-komplet odstraněny kabely od blikačů a startéru,celkové zjednodušení a obnova vedení
Repase zadních tlumičů,přelakování pružin do odstínu ,,jakoohlins"
Započal jsem renoovat přední kolo.Nové dráty,ložiska,leštěný ráfek.












22.6.2013 První letošní roztočení motoru.Najeto 130km.Motor šlape jak hodinky.Ještě je potřeba doladit několik detajlů,ale svezení je super!

Během léta proběhla výměna oleje motoru,seřízení ventilů,nastavení zapalování a přetriskování karburátorů.

Jinak jen jezdim.Jezdim stále jezdím rád!
Prodáno 29.9.2013-chystá se nový projekt!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fricko
fricko napsal 22.07.18 v 09:36 10b.

zdravim, moc pekna...
z ceho jste pouzil pletena kola ???
diky
Petr

nemamnik
nemamnik napsal 22.01.17 v 20:31 10b.

krásnej lak kdo dělal taky bych chtěl

vanyl
vanyl napsal 23.01.16 v 22:55 10b.

tak ta je nadherna !!! kamo mas styl tvoje motorky mají smysl
jen tak dal !!!

Hříbek
Hříbek napsal 08.04.15 v 10:36

Šperk povedla se podle očekávání

stevan
stevan napsal 23.01.14 v 21:52

Tak hotovo a určitě se ti to podařilo Z a mně jedna nejlépe pochopená a udělaná přestavba do stylu cafe racer tady na motorkářích,má to v sobě odkaz těch let,dílensky pěkně zpracováné,konstukčně např kola,brzda byl přínos ke zlepšení ovladatelnosti Takto to má vypadat jeto lehké a líbivé moc!!

Více komentářů



TOPlist