Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 13600 |
Určitě to že vipadá jako dospělá motorka - blinkry , řazení dolu 1 nahoru 2,3,4 , a celkové rysy je sice menší ale to jeho 2taktní temperament netrápí.
Soudruzi z NDR musím rozhodně pochválit za zpřevodování 4 rychlosti ta 1 je parádní a můžete vyjet větší kopce (myslím v terénu) oproti fichtlům resp. dají se držet lépe otáčky. Odpružení je na tu dobu také moc dobré.
teď už určitě jeho staří, ale dřívě jak mi taťka stále cpe do hlavy, že simson byla revoluce, není se čemu divit kdžy jich ještě spouuusta brázdí české silnice, pole, louky, lesy :). Mě na simsonu štve hlavně špatný přístup ke karburátoru kvůli vystuženému rámu to ovšem neplatí u elektroniků. Je toho také dost ale už nic psát nebudu ještě nějaká andpřirozená síla dá tu možnost aby věděl že ho tu pomlouvám a už se nesvezu XD
Moje úpravy |
Tak motorově jsem ho nechal být. Při koupi byl po GO motoru tak jsem ho jen dozajel a vrčí si krásně :). Vzhledové bylo nakoupené nové sedlo, chromové zrdcátka, které jsou sice hezké ale není v nich moc vidět, je tma spousta leštěných dílů, nové řidítka, podsvětlení budíků a motoru, drapáky, nové zadní brzdové světlo, lanka spojky a brzdy, blinkr ( pád.. :D ) a spoustu dalšího |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť |
Obecné
Moje závady | Spoustaa ale většina klasických prasklý napinák řetězu , zasviněné trisky určitě to všichni znáte a podobné hovadiny s kterými si větčinou hravě poradí základní vercajk a šikovné ruce :) |
---|