Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | To byla prda! |
Motor, podvozek!
Servisní intervaly!
Zatím o žádných nevím.
Vlastně ano...v zatáčkách ve větším náklonu škrtají o silnici dříve páky (řadička a brzda), než stupačky!
A pak možná tak trochu já.
Moje úpravy |
Tak nějak už není co upravovat. |
---|
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Dostupnost dílů | |
Ceny servisu |
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | příhradový |
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování | |
Sport |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Dojezd na nádrž | 250 - 300 |
Pohodlí spolujezdce | |
Světla |
Obecné
Moje závady | Během první sezóny "vyfouklo" těsnění na Öhlinsech. V záruce vyměněna celá zadní jednotka. Zavzdušňovala se zadní brzda, nicméně to byla vada konstrukční, kterou DUCATI vyřešila opravným kitem s novým, jinak konstruovaným brzdovým válcem a hadicemi. Trochu jim to trvalo, ale nakonec se povedlo. °-) |
---|