Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 36000 |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Veškeré dosavadní úpravy byly namířeny na vrácení motocyklu do originálního stavu. Pouze brzdové hadice jsou pancéřové pro snažší ovládání a bezpečnost. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 8.2 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,19 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový, kolébkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 195km |
Obecné
Moje závady | Bušení klikové hřídele, mírně táhne doleva..rám?, problémy s přepínačem světel, problémy s dojížděním nádrže, olejové stopy, problémy s výfuky (rezonace a střelba)...a kde sehnat mechanika se zkušeností a trpělivostí k 27 let staré rodiné mašině. Sám jsem si zatím dělal/dělám: veškerý pravidelný servis, olej, filtry, svíčky, řetěz, seřízení ventilů, kompletní renovace přední a zadní brzdy, odstranění několika závad v elektrice, výměna otáčkoměru. Jde to pomalu, jsem amatér. |
---|