renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB900 F2 Bol d'Or (1981)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dřík
Vloženo 13.7.2013
Aktualizováno 4.6.2017
Zobrazeno 3 141x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dovezl jsem si tento parádní kousek. Nebaví mě nový mašiny, je jich nějak málo co mají ducha! Za to tyto léta byly podle mě nejplodnější v motocyklové historii.
Dojde ke kompletní renovaci...přes zimu mám co dělat...

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Stála od roku 2003 a i s vyšvyhanou baterkou, přes dreger chytla. Seřídím, prohlídnu a půjdu ji projet :) Pak napíšu... Bylo seřízeno, nastaveno a pár věcí jsem vyměnil. Zteřelý membránky obohacovačů, nový kabely a fajfky, nový svíce, seřízení vůlí ventilů a karburátorů. Bude potřeba vyměnit primární řetěz, protože dost rachotí a brání to plynulosti chodu na volnoběh. Ale to přijde s renovací.

Motorku bych doporučil pro - Pro člověka, kterej chce poctivej bike z osmdesátek se vším co k tomu patří!

Doplňky na motorce - Mám koupený kufry Krauser i s top casem, takže přijdou ještě tyto...

Recenze

Proč tento?
Jak jsem řekl, tato motorka psala historii a má KOULE!
Další bude Kawasaki Z1 900 (1978-1980). Pak už asi nic, aby ty tři holky nemusely stát moc dlouho a jezdilo se na nich...

Poprvé jsme si na tom připadal, jakobych byl zase v autoškole...
Super pocit, přesně to co jsme čekal. Jede to, a nebrzdí to
Je to super svezení...a s takovou moto jste teď středem pozornosti...
Super volba!

Leden 2014:
Renovace začala, pár fotek v profilu. Začnu motorem a rámem. Lak a detaily nechám jako poslední.

Srpen 2014:
Tak jsem po 90 hodinách a pár penězích dodělal to co jsem chtěl.
Motor ven, do šroubku rozdělat, upravit kanály udělat ventily, vyměnit primár a další díly, opískovat, nastříkat, vyleštit dekly a složit.
Rám šel taky na pískování a pak do práškové. Zbytek hezky ručo fučo očistit a vystříkat. Repase brzd byla nutností, dostal pancéřky (černý) a už se dá říct, že to skoro brzdí
Složit vše dohromady, předělat elektriku v kapličce, repas karbeců, seřízení a start.
Chytl na první otočení, až mi poskočila hercna

Červen 2017:
po delší odmlce přidávám pár fotek aktuálního stavu. Dost jsem se natrápil s karbecema, protožese pořád ulívaly...pomohly až originál jehličky plováků a výměna dvou plováků za jiný. Martirium, ale teď už jede jak má :)
Je to mazec svezení, prostě se vrátíte o těch X-let zpátky :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bobess
Bobess napsal 09.04.22 v 18:58 10b.

Ahoj krásná práce, Krásný stroj s pořádným srdcem a duchem
Přeji spoustu krásných vyjížděk

Kubikula21
Kubikula21 napsal 31.12.21 v 11:14

Ahoj,krasnej stroj. Ja jsem momentalne na zacatku. Motorku mam o zari. Byla dost zanedbana,takze rozborka komplet vseho. Ted pomalu vse zpet. Chtel byh ji dat taky do laku. Jak si resil polepy, daji se nekde jeste sehnat ? Diky za info

Kilek
Kilek napsal 13.02.19 v 18:29 10b.

bozi a navic kolega

Dřík
Dřík napsal 11.09.17 v 20:28

Ahoj Motip na motory. Bez plnice a bez laku. Proste otryskano, umyto a nastrikano.

Pedro_Gonzales
Pedro_Gonzales napsal 06.09.17 v 14:26 10b.

ahoj, pěkná práce, zrovna taky renovuju boldora a v zimě se chystám na nástřik motoru, jakou barvou jsi to stříkal ?

p.

Více komentářů



TOPlist