Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Ikdyž je jí 21 let, je vyzrálá a nejančí.
I za dalších 21 let to bude klasika, na které bude radost jezdit.
Nejen, že to zvládne technicky, ale hlavně bude pořád krásná.
Asi převodovka, myslím, že šest kvaltů je vzhledem k charakteru motorky zbytečných.
Moje úpravy |
Dodělal jsem brzdové světlo na kufru. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.11 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Zkušenosti se servisem | Zatím nebyl potřeba a doufám, že vyjma spotřebáku to nebude potřeba. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 280km |
Obecné
Moje závady | Gejša prošla u bývalého majitele ozdravnou kúrou, kdy dostala novou kapalinu a gufera do vidlí, seřízení ventilů a vyčištění a synchro karburátorů. Nové svíčky NGK. Nový olej Motul 10W40. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Býměna svíček NGK za DENSO. Důvod? Ulily se... |