Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
motor, podvozek, brzdy, elektronicky řízený tlumič řízení, hydraulická spojka, lineární průběh výkonu, celková vyváženost stroje
Nulový úložný prostor, ale vzhledem k jeho krevní skupině mu to člověk odpustí.
Zadní pneu - v TP pouze "starý" rozměr 190/50. Bylo by vhodnější nazout 190/55, ale na STK s tím neprojdu a v případě nějaké nehody by to také celé situaci jen přitížilo.
Moje úpravy |
žádné zásadní úpravy nebyly třeba. Pouze jsem pro klid duše nainstaloval voltmetr a sem tam na něj očkem kouknu, jestli dobíjí jak má - aneb štěstí přeje připraveným. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | minulému majiteli tekla vidle - výměna gufer a oleje v servisu ještě v době jeho vlastnictví. |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | Nissin |
Úpravy motoru | nejsou potřeba - je dokonalý. Pouze použití BMC vzduchových filtrů a tlumiče výfuku s mezisvodem od SBK Leo Vince |
Úpravy podvozku | nejsou, pouze správné nastavení SAGu a doladění útlumů dle pocitů a gum. |
Úpravy brzd. systému | pancéřové hadice. Jinak není důvod něco zlepšovat. Radiální třmeny, radiální pumpa, kotouče 320mm... Spokojenost. |
Použité pneumatiky | Pirelli Diablo Rosso Corsa Pirelli Diablo Rosso II |
Úpravy řídící jednotky | nejsou |
Obecné
Moje závady | bez závad |
---|---|
Použitý spotřební materiál | olej od motulu, filtry vzduchové BMC |