Vlastník | VlastíkPlamínek | |
---|---|---|
Vloženo | 21.9.2006 | |
Aktualizováno | 13.10.2010 | |
Zobrazeno | 26 243x |
-
no tak se v tom zase trochu hrabeme no...
aneb dobíjení- vypalených par centimetrů vedení od regleru do svazku. Fajn, přepájený konektory, novej regler R82 od Vape (Díky smajliku23 za pomoc) a tak dobíjíme. Kdyby vás to zajímalo, tak na okruhu se dá jezdit i jen
Typ: Oprava Vloženo: 29.06.2010 Uskutečněno: 29.06.2010 Komentářů: 4x -
kompletace
takže tak, dali jsme to do kupy, nové písty nejsou (díky Miku R z Usa) co se dá dělat, tak alespoň nové pístní kroužky, ventily, ventilová vodítka a zabroušený ventilový sedla. Kanálky v hlavě my vylepšil Lobo, čímž m
Typ: Oprava Vloženo: 10.05.2010 Uskutečněno: 10.05.2010 -
Nový rozvodový řeťez a napínák
takže když už tak už, otevřeno, vybrakováno, nasazeno, zavřeno. několik poznatků: - ta matka na 32mm klíč jde fakt debilně povolit - když máte motor na podlaze - postup je nasadit na 3 kola řetez a pak se s nima tre
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 23.02.2010 Uskutečněno: 23.02.2010 -
písty
takže pro zajímavost přikládám fotky pístů po 50.000km v provozu. Levý ošklivě zakarbonizovaný, pravý o něco méňě, znamená to, že těsnění už neplnila svojí funkci naplno a také že olej 20w-50 asi skutečně není nejvhodněj
Typ: Oprava Vloženo: 05.01.2010 Uskutečněno: 05.01.2010 -
kuk do levé kozy!
tak jsem to otevřel, a co nevidí oko mé modravé! Fouklé těsněníčko kolem rozvodových tyček aneb olej nám sáknul rovnou do válce. Kde se to samo moc hezky zapeklo. Hlava, ventily, píst. Takže to vezmeme, necháme dekarboni
Typ: Oprava Vloženo: 30.12.2009 Uskutečněno: 30.12.2009 Tachometr: 39000km Komentářů: 1x -
zima 2009/2010
takže někdy začátkem listopadu, spíš koncem října se Guzza z garáže přestěhovala do obýváku. Docela prča, motor zvlášt, co šlo sundat se sundalo. k výtahu dojelo torzo, já to bafnul kolem rámu, Honza sundal vidle i s kol
Typ: Oprava Vloženo: 16.11.2009 Uskutečněno: 16.11.2009 Tachometr: 39000km