takže pro zajímavost přikládám fotky pístů po 50.000km v provozu. Levý ošklivě zakarbonizovaný, pravý o něco méňě, znamená to, že těsnění už neplnila svojí funkci naplno a také že olej 20w-50 asi skutečně není nejvhodnější.
Další sezónu tedy budu lít 10w-40 a uvidíme. Jinak pístní kroužky na levém pístu mimo toleranci takže půjdou vyměnit. Sada je za 60€. Pravé kroužky se limitu pomalu blíží. hm. 120€ v kroužkách a ještě čistit písty a pod? Tak se na to vyprdnu a koupím rovnou Fast by Ferracci písty :) 400USD vč. kroužků a pod. Jako bonus komprese 11:1 místo současných 9.8:1.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
aneb dobíjení- vypalených par centimetrů vedení od regleru do svazku. Fajn, přepájený konektory, novej regler R82 od Vape (Díky smajliku23 za pomoc) a tak dobíjíme. Kdyby vás to zajímalo, tak na okruhu se dá jezdit i jen
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 29.06.2010 |
Uskutečněno:
| 29.06.2010 |
Komentářů:
| 4x |
-
takže tak, dali jsme to do kupy, nové písty nejsou (díky Miku R z Usa) co se dá dělat, tak alespoň nové pístní kroužky, ventily, ventilová vodítka a zabroušený ventilový sedla.
Kanálky v hlavě my vylepšil Lobo, čímž m
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 10.05.2010 |
Uskutečněno:
| 10.05.2010 |
-
takže když už tak už, otevřeno, vybrakováno, nasazeno, zavřeno.
několik poznatků:
- ta matka na 32mm klíč jde fakt debilně povolit - když máte motor na podlaze
- postup je nasadit na 3 kola řetez a pak se s nima tre
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 23.02.2010 |
Uskutečněno:
| 23.02.2010 |