
Triumph Thunderbird Sport (1998)
Světlá Hora, BowlerModerní klasika. Pomalu tomu označení začínám přicházet na chuť
1999 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 885 cm3 |
Výkon | 57 kW (77.5 koní) |
Výkon při otáčkách | 8300 ot/min |
Točivý moment | 76 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 3 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 76 mm |
Zdvih | 65 mm |
Kompresní poměr | 10 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 150 mm |
Zdvih zadního odpr. | 120 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 R 17 |
Rozměr zadní pneu | 160/70 R 17 |
Rozvor | 1580 mm |
Úhel hlavy řízení | 63 ° |
Závlek předního kola | 100 mm |
Výška sedla | 810 mm |
Suchá hmotnost | 224 kg |
Pohotovostní hmotnost | 244 kg |
Objem nádrže | 15 l |
Rezerva | 3 l |
Spotřeba | 5.7 l/100 km |
Zrychlení | 4.1 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 195 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Triumph Classics | 140 | 4.2.2025 06:36 | ||
Chopper & Cruiser | Kontrola oleje na měrce | 3 | 30.3.2020 19:34 | ||
Naked bike | Protacejici se zavitove pouzdro | 15 | 25.11.2018 19:44 | ||
Americké, anglické | Ventilové vůle na T sporta | 12 | 9.7.2009 15:57 |
Moderní klasika. Pomalu tomu označení začínám přicházet na chuť
Motocykl klasického střihu, ušlechtilého rodu a velikého charizma. Co víc si přát?
Tříválcový T-bird z Velké Britanie ve verzi Sport! Vyrobeno v Hinckley
Stroj, který mi na první dobrou padl do oka, začal jsem zjišťovat bližší informace a po projetí inze...
Klasický britský ingot s nezaměnitelným stylem. Nemá potřebu zbytečně burácet a tvořit dojem že si j...
Stará dobrá Anglie! navíc se nejedná o motorku, ale o motocykl! ;-)
Triumph Thunderbird Sport 900 v Café racer
Tak tohle je moje 4. motorka. Nejedná se o Sporta, ale Thunderbird 900.I když je to trošku do Sporta...
24.3.07 konečne je doma. Je to fantastická a nádherná mašinka. Motor ten istý ako Legend, len zopár...
Triumph Thunderbird 900 sport.
Klasický britský ingot s nezaměnitelným stylem. Nemá potřebu zbytečně burácet a tvořit dojem že si j...
Stroj, který mi na první dobrou padl do oka, začal jsem zjišťovat bližší informace a po projetí inze...
Moderní klasika. Pomalu tomu označení začínám přicházet na chuť
Motocykl klasického střihu, ušlechtilého rodu a velikého charizma. Co víc si přát?
Tříválcový T-bird z Velké Britanie ve verzi Sport! Vyrobeno v Hinckley
Stará dobrá Anglie! navíc se nejedná o motorku, ale o motocykl! ;-)
Triumph Thunderbird 900 sport.
Triumph Thunderbird Sport 900 v Café racer
24.3.07 konečne je doma. Je to fantastická a nádherná mašinka. Motor ten istý ako Legend, len zopár...
Tak tohle je moje 4. motorka. Nejedná se o Sporta, ale Thunderbird 900.I když je to trošku do Sporta...
Selhalo těsnění pod hlavou. (Jak se později ukázalo bylo poškozené při prvotním sestavování motoru.)...
Bridgestone Batlax T31 a brzdové destičky vpředu i vzadu. Brzdovka vzadu.
Instalace stick coils z TT600
Seřízení podtlaků (cca -0,39 bar), 1000 ot/min
Kontrola nabíjení bazmekem z Lidlu. Říká OK.
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Bonneville T120 | Nesehnal jsem za rozumou cenu takovou, abych byl spokojenej. Přece jen už je výběr zachovalých kusů omezen. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1998 | LFK | daytona_900-1200_-19.pdf | 33 MB | servisní multimanál triumph |