Selhalo těsnění pod hlavou. (Jak se později ukázalo bylo poškozené při prvotním sestavování motoru.) Měl jsem to za víkendovou záležitost, ale věci se postupně zkomplikovaly zarezlým a posléze přetrženým šroubem hlavy. Při vyjímání vložek válců, přes veškerou snahu, napadala rez z chladícího okruhu (zřejmě tam po nějakou dobu byla jen voda, nebo nevím) a bordel do klikové skříně. Takže rozpůlit motor a při té příležitosti vyměnit co se dá. Nebylo to potřeba, všechna ložiska, kluzná uložení, vůle a vůbec vše bylo v servisních tolerancích, ale když už to bylo rozebrané ...
Přebroušení hlavy, sedel ventilů a ventilů v odborné dílně.
Motor je teď ve stavu prakticky novém, a zabíhám ho (březen 2020)
Vlastník | LFK | |
---|---|---|
Vloženo | 20.10.2018 | |
Aktualizováno | 6.4.2020 | |
Zobrazeno | 1 414x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
Ahoj
Kde si nechal dělat G.O. motoru?
Dík za odpověď
Petr