Triumph Thunderbird Sport 900 v Café racer
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Do koupě Triumphu jsem jezdil na dvouválcích (Ducati, Moto Guzzi), 3 válec mě okouzlil svým zvukem i zátahem, motor je první speed Triple se sniženým výkonem.
Recenze
Motorku jsem koupil jako nekompletní (původně cafe racer, který někdo v zahraničí odstrojil) a v nejlepší dobu pro koupi motorky (v zimě), takže jsem se na ni ani neprojel. Přes zimu jsem motorku dokompletoval do originálního stavu, vyměnil opotřebené díly a těšil se na jaro. Jakmile slezl sníh, tak jsem nevydržel a musel jsem motorku prohnat po okrskách. První dojem...lehce řečeno rozčarování, motorka padala do zatáček odskakovalo přední kolo, zadek nedržel vůbec... Takže zpět na stromy. Rozebrat zadní jednotku a přední tlumiče (mimochodem plně nastavitelné), vše vyčistit, dát nové náplně, reset do základního nastavení a jako třešničku vyměnit obě gumy. Rozdíl byl neskutečný, motorka se krásně vodí do zatáček, limitní v náklonu jsou snad jen stupačky a výfuk. Motor jde krásně do otáček, jedním slovem, každá projížďka je požitkem.Postupně jsem motorku upravoval až do dnešní podoby, která ještě není konečná, ale o tom se rozepíšu snad příště...
Na motorce je prakticky všechno zrepasováno, tlumiče, kotouče, hlava motorku, rozvody atd. měnil jsem i rám, protože původní byl po havárii a nezdál se mi. V současné době už je motorka s laděnými výfuky a postupně se předělává do hliníku (kryt řetězu, držáky všeho, nádrž). Gumy tam mám 120/60/17 a 160/60/17, bohužel nízký profil zapsaný při dovozu. Původně tam patří profil 70 a ten se i snažím zapsat do TP. Tak se uvidí další sezónu...
Pěknej T.
Jaké gumy na něm jezdíš?
Cp všechno jsi dělal na podvozku?
Dík.
ER64
jedna z nejhezčích motorek na tomhle webu
KRÁSNÉ CAFÉÉÉÉ lepší než originál
čistá krása a lesk chromu vnímaná i zvukem