Suzuki DL 1050 V-Strom DE
Informace k modelu
Terénější verze oblíbeného V-Stromu od Suzuki.
Redakční testy
Články
Technické údaje Suzuki DL 1050 V-Strom DE
2022 2023 2024
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem - 1037 cm3
Výkon - 79 kW (107.4 koní)
Výkon při otáčkách - 8500 ot/min
Točivý moment - 100 Nm
Otáčky při max toč.mom. - 6000 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý -
Chlazení - Kapalina 
Uspořádání válců - Vidlicový 
Počet válců -
Rozvod - DOHC 
Ventilů na válec -
Vrtání - 100 mm
Zdvih - 66 mm
Kompresní poměr - 11.5 : 1
Příprava paliva - Vstřikování 
Startér - Elektrický 
Počet rychlostí -
Sekundární převod - Řetěz 
Typ rámu - Dvojitý páteřový 
Materiál rámu - lehká slitina 
Zdvih předního odpr. - 170 mm
Zdvih zadního odpr. - 168 mm
Brzdy vpředu - 2 kotouč 
Rozměr předního kotouče - 310 mm
Přední třmen - čtyřpístkový 
Brzdy vzadu - kotouč 
Přední kolo - 21 "
Zadní kolo - 17 "
Rozměr přední pneu - 90/90-21 
Rozměr zadní pneu - 150/70R17 
Rozvor - 1595 mm
Úhel hlavy řízení - 27.5 °
Závlek předního kola - 126 mm
Světlá výška - 190 mm
Výška sedla - 880 mm
Pohotovostní hmotnost - 252 kg
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz - 251 kg
Objem nádrže - 20 l
Spotřeba - 5.2 l/100 km
První cena - 359900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - 359900 Kč
Poznámka - tube-type vpředu,
tubeless vzadu 
-
Videa Suzuki DL 1050 V-Strom DE
Témata ve fóru o Suzuki DL 1050 V-Strom DE
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Silniční cestovní Připojení interphone SYNC70 ACC kolík 0 Včera 20:38
Cross Vše 5 5.10.2023 10:57
Skupiny
Průměrné hodnocení od 1 uživatelů
Motor
Spojka
10.0/10
Průběh výkonu
10.0/10
Vibrace
10.0/10
Převodovka
10.0/10
Mechanická hlučnost
10.0/10
Zvuk
8.0/10
Spolehlivost
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.0/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
10.0/10
Jízda
Sport
8.0/10
Město
8.0/10
Cestování
8.0/10
Terén
7.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
8.0/10
Ceny servisu
8.0/10
Servisní síť
10.0/10
Dostupnost dílů
10.0/10
Nabídka doplňků
10.0/10
Servisní intervaly
10.0/10
Terén
Brodivost
6.0/10
Výška
7.0/10
Ochrana motoru
8.0/10
Skoky
5.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
10.0/10
Ochrana jezdce cestování
8.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.74
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.20 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 1 uživatelů.
Kupující kteří dali DL 1050 V-Strom DE přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda CRF1100L Africa Twin Ořezaná motorka v základu, zbytečně vysoké zdvihy pro mé účely, nehodí se pro sportovnější jízdu na silnici.
Suzuki DL 1050 V-Strom XT Jeté byli moc drahé a malý výběr. A když novou, tak už DE-čko. :)
Kupující místo DL 1050 V-Strom DE koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Yamaha Tenere 700 World Raid Ziadna k dispo na vyskusanie-jazdu, pocitovo strasne tazkopadna, vyssia cena
Triumph Tiger 1200 Výborná cena vs. výbava. Bohužel designově není zrovna nejhezčí.
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Nebyla testovací, tak jsem jí nemohl vyzkoušet. Volali mi ze Suzuki když už jsem měl koupenou Africu.
Honda CRF1000L Africa Twin Podíval, poseděl...odešel. Už mimo rozpočet a moc elektroniky snad na vše. Jinak mě se líbí.
Honda NT1100 Prozatím jen možnost předobjenání
Bazar pro Suzuki DL 1050 V-Strom DE (rss)

TOPlist