
Piaggio provedlo dílčí úpravy na svých skútrech a tříkolkách
13.11.2017
1999 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 49 cm3 | 49.4 cm3 | |||||
Výkon | 3.2 kW (4.4 koní) | 3.3 kW (4.5 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | 6000 ot/min | 6500 ot/min | |||||
Točivý moment | 4.9 Nm | - | 4.9 Nm | 4.7 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | - | 6250 ot/min | 6000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | ||||||
Chlazení | - | Vzduch | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | 1 | Stojatý | |||||
Počet válců | 1 | ||||||
Rozvod | M | Membrána | - | Píst | |||
Vrtání | 40 mm | 39 mm | 40 mm | ||||
Zdvih | 39.3 mm | 49 mm | 39.3 mm | ||||
Příprava paliva | Karburátor | ||||||
Startér | Elektrický a nožní | - | |||||
Počet rychlostí | A | ||||||
Sekundární převod | Přímý | ||||||
Typ rámu | Trubkový | ||||||
Materiál rámu | ocel | ||||||
Zdvih předního odpr. | 66 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 59.5 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | buben | |||||
Přední kolo | 13 " | ||||||
Zadní kolo | 13 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 120/60 13 | - | |||||
Rozměr zadní pneu | 120/60 13 | - | |||||
Rozvor | 1280 mm | ||||||
Výška sedla | 830 mm | 795 mm | 810 mm | ||||
Suchá hmotnost | 96 kg | 103 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | 103 kg | - | |||||
Objem nádrže | 5.1 l | 6.5 l | 6.7 l | ||||
Spotřeba | 4.1 l/100 km | - | |||||
Maximální rychlost | 57 km/h | 45 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Ztráta výkonu | 1 | 15.8.2022 03:55 | ||
Skútry & mopedy | piaggio -zhasína | 20 | 21.7.2021 18:47 | ||
Skútry & mopedy | Volný konektor | 0 | 14.9.2020 15:21 | ||
Skútry & mopedy | Piaggio NRG 50 Krátké prsty - neodosáhne na páčky brzd | 11 | 10.5.2018 13:05 | ||
Opravy a údržba | Leštění plastových dílů | 4 | 22.6.2017 11:20 | ||
Opravy a údržba | Vidlice u piaggio nrg - nejde rozdělat | 10 | 16.11.2016 09:52 | ||
Skútry & mopedy | Autozasuvka na skuter piaggip nrg 50 | 4 | 9.9.2016 08:36 | ||
Skútry & mopedy | Piaggio NRG Power nosic kufru | 0 | 20.6.2016 13:28 | ||
Skútry & mopedy | Ztraci vykon | 2 | 6.4.2016 21:05 | ||
Skútry & mopedy | do ceho vseho se da dat motor z piagga nrg power | 7 | 18.11.2015 22:43 | ||
Výběr moto | Jaký skútr? | 11 | 2.5.2015 11:27 | ||
Skútry & mopedy | piaggio | 0 | 28.4.2015 15:29 | ||
Skútry & mopedy | Jakého skůtra? | 10 | 8.3.2015 21:15 | ||
Skútry & mopedy | Piaggio nrg 50 | 3 | 19.12.2014 21:22 | ||
Italské | Karburátor Piaggio NRG mc2 | 0 | 8.9.2013 19:28 | ||
Skútry & mopedy | Seknutý plovák | 0 | 9.5.2013 17:48 | ||
Skútry & mopedy | dostal SEM rozum | 31 | 17.9.2012 11:04 | ||
Skútry & mopedy | Jaké válečky? | 1 | 10.3.2012 21:34 | ||
Italské | Díra ve výkonu | 8 | 10.3.2012 20:40 | ||
Skútry & mopedy | dusítko | 3 | 1.6.2011 07:18 |
Moje první dvoukolové přibližovadlo...
Moje Piaggio na svoje roky jezdí skvěle, jezdím s ní už něco přes rok. Nemůžu si ji vynachválit, šla...
Vybral som si značku Piaggio lebo je to z jedných najlepších motorov!!... Hlavne motory Purejet (pri...
Italský sportovně založený scooter na krátké cestování a super do města.
Piaggio NRG DT 50(72) r.v.2007
Je to stroj jako žádnej jinej. Na začátek dobrej povoz. Navnadila mě si jednou pořídit silnější stro...
Moje úplně první prdítko.. :o)
Hledal jsem levný dopravní prostředek do práce a zpět na léto
Neupravená verze, všechno serie (50ccm). Vodník, 2x kotouč, vepředu Brembo. Co víc si do města přát....
NRG DT Power
Můj první skútr s objemem do 50 ccm. Je malý, lehký a se mnou i docela jede.
Je to stroj jako žádnej jinej. Na začátek dobrej povoz. Navnadila mě si jednou pořídit silnější stro...
Moje první dvoukolové přibližovadlo...
Skvělý skútr do města, na 50ccm slušné zrychlení
pohodovej skutřik na ježdění po městě...
Pořídil jsem z důvodu úprav pro zábavu :-)
Skutr pro potěšení ... Stutr do kazde rodiny
Hledal jsem levný dopravní prostředek do práce a zpět na léto
Piaggio NRG 50 LC - italský hřebec (teda možná).
Vybral som si značku Piaggio lebo je to z jedných najlepších motorov!!... Hlavne motory Purejet (pri...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.5/10 |
Vibrace | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 6.8/10 |
Zvuk | 7.1/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Variátor | 7.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.9/10 |
Jízda | |
Sport | 5.9/10 |
Město | 9.2/10 |
Cestování | 4.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 6.3/10 |
Servisní síť | 7.8/10 |
Dostupnost dílů | 8.2/10 |
Nabídka doplňků | 9.1/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.7/10 |
Světla | 6.2/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Čína Yamasaki |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Gilera Runner 50 SP | Protože to byla stříkačka |
Aprilia SR 50 LC | nebyla k mání |
Aprilia Rally 50 | Rally je legenda !!! |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | mr-mates | piaggio_nrg-power-dd.pdf | 6.3 MB | |
2002 | Stewie | piaggio-nrg-manual.pdf | 4.3 MB |