
Ducati Multistrada 1260 Enduro vs. BMW R 1250 GS Adventure: Orel a medvěd
16.03.2020
2019 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1262 cm3 |
Výkon | 116.4 kW (158.3 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min |
Točivý moment | 128 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | desmo |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 106 mm |
Zdvih | 71.5 mm |
Kompresní poměr | 13 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 185 mm |
Zdvih zadního odpr. | 185 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 19 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR19 |
Rozměr zadní pneu | 170/60ZR17 |
Rozvor | 1592 mm |
Úhel hlavy řízení | 25 ° |
Závlek předního kola | 112 mm |
Výška sedla | 860 mm |
Suchá hmotnost | 225 kg |
Pohotovostní hmotnost | 254 kg |
Objem nádrže | 30 l |
Spotřeba | 5.5 l/100 km |
První cena | 538000 Kč |
Výměna motorového oleje | 15000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 30000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat a BMW včetně modelů 2024 - Opava | 1 | 23.4.2024 14:03 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 38 | 25.1.2023 20:54 | ||
Pojeď taky | Chorvatské šotoliny | 3 | 11.8.2020 14:34 | ||
Silniční cestovní | Oblečenie na Multistradu | 10 | 21.10.2019 19:31 |
Po výborné zkušenosti s MTS 1200 Enduro nadešel čas na upgrade této verze na 1260 Enduro.
Po 13 ti letech strávených v sedle BMW se zrodila myšlenka zkusit něco nového, ale opět evropské výr...
Zatím jednoznačně nejlepší svezení, po Triumph Tiger 1200 daleko svižnější a zábavnější.
Je to kus motorky. Sednete a jedete kde Vás napadne-
Je to kus motorky. Sednete a jedete kde Vás napadne-
Zatím jednoznačně nejlepší svezení, po Triumph Tiger 1200 daleko svižnější a zábavnější.
Po výborné zkušenosti s MTS 1200 Enduro nadešel čas na upgrade této verze na 1260 Enduro.
Po 13 ti letech strávených v sedle BMW se zrodila myšlenka zkusit něco nového, ale opět evropské výr...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | - |
Převodovka | 6.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Terén | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 2.0/10 |
Ceny servisu | 1.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.0/10 |
Výška | 4.0/10 |
Ochrana motoru | - |
Skoky | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 GS Adventure | jízdní vlastnosti - nevyspitatelné chování |
KTM 1290 Super Adventure R | |
BMW R 1250 GS Adventure | Řetěz. Obavy ze spolehlivosti náladové Italky. Blinkry v blastrech. |
Triumph Tiger 1200 XC | Řetěz, cena |