
Okruhový test Ducati 899 Panigale
20.10.2014
2014 | 2015 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 898 cm3 | |
Výkon | 109 kW (148.2 koní) | 108 kW (146.9 koní) |
Výkon při otáčkách | 10750 ot/min | |
Točivý moment | 99 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 9000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | desmo | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 100 mm | |
Zdvih | 57.2 mm | |
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Monocoque | - |
Materiál rámu | lehká slitina | - |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | - |
Zadní kolo | 17 " | - |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 | 120/70-ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR17 | 180/60-ZR17 |
Rozvor | 1430 mm | 1426 mm |
Úhel hlavy řízení | 24.5 ° | 24 ° |
Výška sedla | 830 mm | |
Suchá hmotnost | 169 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 193 kg | |
Objem nádrže | 17 l | |
První cena | 415530 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Supersport | Ohruhové ježdění portugalsko a jih španĺlska v zimě 2024/25 | 11 | 27.2.2025 18:50 | ||
Italské | Panigale 899 - vibrace | 5 | 27.7.2022 12:16 | ||
Italské | Ducati 899 Panigale | 78 | 20.3.2021 21:16 |
Překrásný supersport, určený primárně pro silnici, který vám dokáže udělat radost i při okruhových d...
Moderní superbike použitelný i v běžném provozu a také italská nádhera na kterou se nelze dosyta vyn...
Hodná kočka, která žehlí průšvihy.
Po 100 metrech svezeni bylo vyreseno. O designu se neni treba bavit, to je proste TOP.
Po pětileté pauze od ježdění je to neskutečný "kalup".
Překrásný supersport, určený primárně pro silnici, který vám dokáže udělat radost i při okruhových d...
Po 100 metrech svezeni bylo vyreseno. O designu se neni treba bavit, to je proste TOP.
Po pětileté pauze od ježdění je to neskutečný "kalup".
Hodná kočka, která žehlí průšvihy.
Moderní superbike použitelný i v běžném provozu a také italská nádhera na kterou se nelze dosyta vyn...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Panigale V2 | Dost vážně jsem o ní uvažoval. Pro jistotu jsem si počkal na srovnání 899 vs 959 vs V2 a zjistil, že se ani o dvě generace vlastně moc nezměnilo. Je vidět, že se základ vážně povedl a jen se vylepšuje. Až na ty kila navíc kvůli Euro 5. |
MV Agusta F4 312 | Doslova dech beroucí motorka, dnes už spíš sběratelský kousek, než motorka na okreskové / okruhové blbnutí. Narazil jsem na neskutečně zachovalý kus, najeto poctivých 3000 km, hluboký bezvadný lak, původní pneu… A radši se podíval po něčem víc použitém. |
Yamaha YZF-R1 | Zvedavosr zkusit itala vyhrala :-) |
Kawasaki ZX-6R Ninja | Už jednou jsem měl a Ducati prostě byla je a bude srdcovka a splněný sen. |
MV Agusta F3 675 | Srdce velí Ducati |
Ducati 848 | Bylo na 899, tudíž 848 se stala neatraktivní. |
Ducati Monster 821 | Nakonec jsem se rozhodl pro superbike. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati 848 EVO | 848 EVO je poslední Ducati bez zásahu firmy Audi |
Ducati 959 Panigale | Nesehnatelná v dobrém stavu, kdo jí má, tak nedá...asi vědí proč |
BMW S 1000 RR | |
Triumph Daytona 675R | Škoda Octavia mezi místními supersporty .. má jí každej. A dvouvál ... zatím ne, díky. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | g60rr | sbk899_eu_my15_en.pdf | 22 MB | katalog dilu |
2014 | xPaKox | workshop-manual-duca.pdf | 40 MB | Servisní manuál |