Téma: Ducati 899 Panigale
13.9.2013 v 15:24
Tak nová malá Panigale je na světě..
Kontroverzních názorů na klasickou kyvku a displej je dost, ale asi největší debatu rozpoutala cena, tedy hlavně v Americe, kde se očekává cena 15 000 dolarů, přičemž velká Panigale je už za 18 000 dolarů. V Evropě je odhaduje cena na 12 500 liber, což je podle mě cena dost vysoká..
Bude se nová Panigale prodávat dobře?





Anketa: Bude se malá Pani prodávat dobře?
Ano
45%
29
Ne
55%
35
Předchozí
1 2 3
Následující

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 15:49 | Nahoru | #1
Mě se líbí, ale když už bych něco kupoval tak asi spíš tu 1199, ale myslím, že se prodávat bude fajnově!

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 16:30 | Nahoru | #2
Právě, že třeba ti Američani píšou, že by si raději ty tři tisíce přidali na dvanáctku..
Tak se obávám tý prodejnosti. Ideál by byla cena kolem 300 - 320 tis.

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 16:37 | Nahoru | #3
Katalogové ceny jsou jedna věc, nabídky prodejců druhá. Nicméně, prodejnost v USA bude bez debat výborná. 15 000 USD za 150 koní a 100 Nm je super. V ČR odhaduji cenu na cca 16 000 EUR, takže tady to vidím negativně.

300 - 320 tisíc je sice hezká, ale nereálná představa. Budeš velmi rád, když se za tyto peníze budou prodávat 848EVO. A i to je podle mě nesplnitelné. Ale třeba mi Papežíkovci dokáží, že se pletu

Naposledy editováno 13.09.2013 16:41:10

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 18:38 | Nahoru | #4
16000? Neblazni.. Pokud to bude 12500 liber, bude cena kolem 375 000, coz je 14500. Za 16000 by to fakt nikdo nekupoval..

(reakce na) Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 20:20 | Nahoru | #5
Petta> Neblázním. Nestačí britskou cenu přepočítat na eura, potažmo koruny, abys dostal cenu u českého zastoupení. 15000 USD je v korunách taky někde jinde, než 12500 liber. A to tak, že zhruba o sto litrů

Ducati 848 EVO se do dneška u Papežíků v Praze oficiálně prodávala tuším za 14000 EUR, což je nějakých 360 litrů. V Brně totéž. V Londýně za cca 11200 GPB, což je nějakých 340 litrů. Česká cena v korunách je tedy o cca 6% vyšší, než britská cena. Nemám důvod očekávat, že u 899 to bude nějak jinak. Navyš tedy deklarovanou britskou cenu 12500 GBP (cca 380 litrů) o cca 5%...a seš na nějakých 405 tisících korun. Což je nějakých 15700 EUR.

A to si myslím, že jsem ještě cenu za 848 EVO o pár set EUR podstřelil...s jistotou to tvrdit nemohu, protože z pražského ceníku dnes zmizela

Tvůj názor?

Naposledy editováno 13.09.2013 20:28:10

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 20:32 | Nahoru | #6
Můj názor je, že je to pěkně v hajzlu, pokud budeš mít pravdu..
Čekal jsem cenu kolem těch 370 tis. max, ale pokud bude za 405, tak
kdo to bude kupovat? 40 navrch, což mezi námi, ten, kdo bude mít na funglovku
za 405, si těch 40 tis. asi už přidá a vezme velkou Pani za 445 tis.

A pokud to bude opravdu 400 tis., tak tu prodejnost nevidím dobře!

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 20:38 | Nahoru | #7
A české zastoupení píše o té kyvce, když se to zákazníkům nelíbilo, že někde Ducati šetřit musela.
Když tedy vezmu rozdíly, menší výkon, monochromatický displej, obyčejná přední světla, klasická kyvka, horší podvozek a brzdy a to vše by mělo dělat jen 40 tis. Kč rozdílu?
To je fakt špatný.. Když to vezmu opačně, tak za 40 tisíc dostanu tohle všechno navíc
a to pak není co řešit!!

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 20:44 | Nahoru | #8
Nemusí. Co když dotyčný nechce ten nejvýkonnější superbike, co Ducati má? Já taky měl na litra, ale vzal jsem Daytonu. Vždyť to přece není tak, že bereš to nejdražší / nejvýkonnější, co si můžeš dovolit.

Ano, v ČR tomu velký prodejní úspěch neprorokuju. Ale jak říkám, ne proto, že by se místo toho kupovala 1199. Čistě proto, že bude pro český trh moc drahá. Uvidíme v říjnu.

A třeba se pletu a lidi jim za to utrhají ruce

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 20:51 | Nahoru | #9
Souhlasím, na střední třídu by byla za 4 kila opravdu drahá a zvlášť u nás..
Ale četl jsem názory Amíků a je to tak, že si raději ty 3 tis. připlatí.
Oni chtějí vždy to nejlepší s jejich náturou..

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 20:55 | Nahoru | #10
Mimochodem, co jsi dával ty za eRko?

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 21:42 | Nahoru | #11
ja bych se toho nebal.. pokud se na zacatku prestreli cena a prodeje budou tristni, tak se to postupne upravi. za pul roku po zacatku prodeje se cena snizi na soucasnou uroven 848

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 21:43 | Nahoru | #12
Taky řešení. No, uvidíme. Zájem by byl..

Ducati 899 Panigale

13.9.2013 v 22:20 | Nahoru | #13
Takhle to dopadne, když se italská značka svěří Volkswagenu. Hlavně profit za každou cenu, ojebat co se dá, pošlapat tradice a vykastrovat Ducati, hlavně že se z toho něco vyrazí. Stejně nesmyslnou cenovou politikou jako má celý koncern.

Ducati 899 Panigale

14.9.2013 v 00:04 | Nahoru | #14
krásná je, to je bez debat. raději ale 12ku..

Ducati 899 Panigale

14.9.2013 v 06:36 | Nahoru | #15
Pěkné, avšak za 400 000kč myslím u nás neprodejné. Škoda

Ducati 899 Panigale

14.9.2013 v 11:09 | Nahoru | #16
Malá Panigále je celkem hezká až teda na tu kyvku. Beru tuto motorku jako elitní střední třídu. Výkonu habakuk, ten podvozek bude fungovat. On zase takovej rozdíl mezi tou zlatou předraženou nádherou Óhlins a kvalitní japonskou Showou není. Jel jsem na její větší sestřičce a byla pro pilota přívětivější, tak nějak pohodlnější. Jak napsal papiknives, bude to přívětivější pro větší masy lidí a zvednou tím prodejnost. U nás asi ne, ale jinde určo. Že už to není pravověrná Ducati, na to si budem muset pomalu zvykat. Zatím pravověrné Dukny (poslední 1189) pobili co se dalo. Ty bezrámoví Panigále prozatím dostávají co proto.

Naposledy editováno 14.09.2013 11:10:34

Ducati 899 Panigale

14.9.2013 v 14:35 | Nahoru | #17
Tak kyvka a spojka me nechava chladnym, narozdil od ortodoxnich Ducatistas. Na to ja moc nehledim. Mne se moc libi a pokud bude udelana stejne jako 848, ktera je posedem privetivejsi a na silnici pouzitelnejsi nez 1198, tak je to muj velky favorit. Ale pokud bude za 4 kila, tak bohuzel..

Ducati 899 Panigale

14.9.2013 v 19:00 | Nahoru | #18
848 a 1198 jsou rozměrově zcela shodné. 1198 by měla být však ještě o něco tvrdší. Ale trojúhelník na Panigále je trochu ergonomičtější, prostě se mi to zdálo pohodlnější jak moje 848. Bejby Panigále bude rozměrově také to samé, takže supr poježdění. Já taky nejsem žádnej pravověrec a mít na to prachy šel bych spíše do 1199 no jinak 899 taky moooc dobrá. Těch 150 kobyl tam musí být už znát.

Ducati 899 Panigale

14.9.2013 v 19:04 | Nahoru | #19
Jo jo, rozměrově jsou ty mašiny stejné, ale zdá se mi, že 848 je pohodlnější než 1198.. Možná je to jen můj pocit. A pokud to bude stejně i u nové řady, bude to super.
Asi si počkám na lehce jeté a skočím do ní..

Ducati 899 Panigale

14.9.2013 v 19:14 | Nahoru | #20
Nemyslím si že by si malá a velká Panigale měli konkurovat, podle mě je ta velká na běžný silniční použití zbytečně velká divočina. Vždyť i ta "malá" má výkon jako měli deset let zpátky nějvýkonější litry a ještě v roce 2006 měla v té době nejvýkonější Ducati - 999R stejných 150 koní.
Podobně jako u 1098 a 848 bych u panigale viděl tu větší jako závodní náčiní na okruh a tu menší jako mašinu zaměřenou na silniční použití.

Naposledy editováno 14.09.2013 20:35:28

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale

15.9.2013 v 20:22 | Nahoru | #21
Podle mě to bude mít 899 u nás hodně těžký. Nečekám žádný prodejní boom, koneckonců u nás ducati prodejní boom neměla nikdy, vždycky byla jen pro úzký okruh lidí a mezi náma Ducati nemá ani potřebu dělat mašiny pro masovku to by byla škoda. 400 tis je za ni dost, kdo ji bude chtít ten ji koupí hned, ale v zahraničí to půjde určitě líp jak u nás. Ješitní češi koupí raději 1199, protože proč by dávali za 899 skoro to samí jako za velkou, to udělá u nás jen málokdo. Takže cena bude muset jít nejpozději do roku aspon o 50 dolů a bude podobná 848mě. A co že má jiný světla a kyvku? Mě se to tak líbí, podle mě to nebylo ani moc z důvodu ušetření výrobních nákladů, ale spíše z důvodu odlišení motorky na první pohled, já v tom žádný designový faux pas nevidím, copak 999 měla jednostranou kyvku? Neřešte píčoviny..

Ducati 899 Panigale

15.9.2013 v 20:37 | Nahoru | #22
Taky to má ten samoštelovací podvozek Sky Hook??? To až se posere tak nezávidím servis

Ducati 899 Panigale

15.9.2013 v 22:29 | Nahoru | #23
Skyhook to nema, mozna esko ho dostane nebo öhlinse..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 01:00 | Nahoru | #24
Bači> Copak 999 je hezká motorka?

(reakce na) Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 09:07 | Nahoru | #25

Krawatasakin píše: Bači> Copak 999 je hezká motorka?



o tom přeci není sporu... o tom že svým nadčasovým designem předběhla dobu můžeme vést diskuse. Ale že ten design je jeden z nejlepších a nejneotřelejších v motocyklový branži, vyvrací už snad jen ti, co mají na hlavě a chodidlech dírky...a čekají na špejle...

Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 09:12 | Nahoru | #26
Ano,999 je hezká motorka a rozhodně morálně nezastarala zdaleka tolik,jako designovej výkvět ze země vycházejícího slunce té doby...
Kyvku bych přežil a světla mě trochu vaděj.Jinak je to stejný a na silnici použitelnější.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 12:56 | Nahoru | #27
V Německu to vypadá na 15795,- Euro..
Myslím, že za tuhle cenu bude u nás neprodejná, max. pár kusů za rok, pokud vůbec..

Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 17:24 | Nahoru | #28
Malá panika to bude mít všude jinde jednoduší, ale ne v čr. Je to jako s 848, která je prostě na normální ježdění lepší než ostrá 1098/1198, ale lidi jsou trubky a když už někdo má prachy musí mít to co má víc koní :) Já mít prachy tak vůbec nešpekuluju nad výkonem jestli lze za +-350tis nekoupit radši litra r1, ninju nebo "pouze" malou paniku. Jenže my češi jsme prostě mrdalové a tak si počkáme na ojetý popadaný z reichu a pak to za 200tis koupíme a zkusíme ji

Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 17:27 | Nahoru | #29


Naposledy editováno 16.09.2013 17:27:46

Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 17:34 | Nahoru | #30
Na jednu stranu nadáváte na Audi, že z Ducati dělá masovku, na druhou vám vadí cena a chtěli by jste, aby stála jako Fazer....
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist