Hodná kočka, která žehlí průšvihy.
Motorka koupena od FIRMA:Rossomoto MB (Debř)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta F3 675: Srdce velí Ducati
První dojmy - Na veškeré pomocníky vč. quickshifteru si člověk rychle zvykne. Motor už nemá takový krouťák odspodu, jako starší modely. Ihned jsem objednal komfortní sedlo Ducati Performance pro delší výlety, prdel jsem měl na hadry.
Doplňky na motorce - komfortní sedlo Ducati Performance
Recenze
Na Ducati Tour jsem několik let testoval několik posledních modelů, které již byly vodou chlazené a vč. všech elektronických fičur. Spousta lidí na to nadává, nicméně pokud to někdo raději bez gumičky, tak lze vše vypnout.
Já byl nadšený, jak neumětel, jako já je schopen na těch motorkách jet. Chování všech Panigale vč. V4, Supersportu S, Monstera 821 i 1200 se prostě dostane pod kůži i normálním lidem, nejsou to zbíječky, jako starší typy a nemám pocit, že by ztratily něco ze svého charakteru. Oslovilo mě to natolik, že jsem koupil přívětivý typ 899, dovybavil měkčím sedlem a je vhodný na výlety v pohodě i kolem 300-400km ve svižném tempu.
Ve dvou je to očistec.
Doporučím všem, kteří se cítí mladí, mají rádi sportovní jízdu a hledají kompromis ortodoxního supersportu 1199 nebo V4 a cesťáku, jako je Supersport S.
899 je mezistupeň, který se dá považovat za výplň téhle mezery a přesně toto jsem hledal.
Supersport S mi přijde, jako motorka pro dědky.
ortodoxní supersport 1199
skvela
Super
Kasinak: díky
Děděk na Supersportu S dává 10b! :)