
Moto&Auto po italsku: Alfa Romeo 159 1,8 TBi a Ducati 1198
12.01.2011
2009 | 2010 | 2011 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1198 cm3 | ||
Výkon | 125 kW (170 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9750 ot/min | ||
Točivý moment | 131 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | desmo | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 106 mm | ||
Zdvih | 67.9 mm | ||
Kompresní poměr | 12.7 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | ||
Materiál rámu | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | 127 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 127 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " |
Rozvor | 1430 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 63.5 ° | ||
Výška sedla | 820 mm | ||
Suchá hmotnost | 171 kg | ||
Objem nádrže | 15.5 l | ||
Maximální rychlost | 285 km/h |
Od alfa33ti(2010)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | S čím se kámoší Ducati 848, krom Shell | 11 | 5.12.2024 16:25 | ||
Supersport | Ducati 1198 - zkušenosti po x letech | 127 | 12.3.2024 10:08 | ||
Naked bike | Termostat | 3 | 28.5.2022 07:14 | ||
Opravy a údržba | Interval výměny gufer v přední vidlici u Ducati | 26 | 14.4.2019 06:43 | ||
Italské | Ducati 1198 vs 1199 Panigale | 4 | 31.3.2018 21:24 | ||
Supersport | Paměť palubky | 2 | 26.8.2017 11:27 | ||
Supersport | Výfuk DUcati | 2 | 22.11.2016 18:37 | ||
Supersport | Stáčení Km u Ducati 1098,1198 | 9 | 23.12.2015 22:13 | ||
Supersport | Blinkry do kapot Ducati | 9 | 30.11.2015 10:18 | ||
Italské | cestujete někdo na 1198, jaké zavazadla použít | 43 | 7.5.2014 08:59 | ||
Italské | Jaké výfuky na ducati 1198 r.v.2009 | 4 | 18.6.2013 10:22 | ||
Opravy a údržba | Vypadlý konektor z palivového čerpadla | 7 | 29.4.2013 14:27 | ||
Silniční sportovní | Motor pro novou Ducati 1199 Panigale | 22 | 13.10.2011 01:24 | ||
Smetiště | Video: na material velmi narocny rok 2010 | 54 | 11.1.2011 12:41 | ||
Pokec o motorkách | Tak která je hezčí? | 59 | 10.7.2010 13:39 | ||
Italské | Ducati - jaká zavazadla | 31 | 20.5.2010 22:32 | ||
Italské | Je to možne?? | 9 | 22.11.2009 17:48 | ||
Výběr motorky | Výběr supersportu | 29 | 22.10.2009 19:29 |
Do provozu 3/2012 , 2 roky záruka...super věc. Jak píše jeden kolega, ty koně a krouťák...to je boží...
Nesmyslně předraženej vetroš...
Bohudík jsem neodolal a musel koupit supersport,původ opět Německo
Konečně splněný sen z mládí 848 byla super ale 1198 je prostě neuvěřitelně ještě lepší ve všem ....
Ducati si najde své příznivce i odpůrce...přechod z japonce na itala je rozporuplný
Nejlepší motorka!! zvenku i zevnitř naprostý TOP.
výkon superbiku 170 koní (125 kW) při 9 750 ot./min. Točivý moment 131 Nm zabírá již od 8 000 ot./mi...
Konečně splněný sen z mládí 848 byla super ale 1198 je prostě neuvěřitelně ještě lepší ve všem ....
Ducati si najde své příznivce i odpůrce...přechod z japonce na itala je rozporuplný
Nejlepší motorka!! zvenku i zevnitř naprostý TOP.
Nesmyslně předraženej vetroš...
Do provozu 3/2012 , 2 roky záruka...super věc. Jak píše jeden kolega, ty koně a krouťák...to je boží...
výkon superbiku 170 koní (125 kW) při 9 750 ot./min. Točivý moment 131 Nm zabírá již od 8 000 ot./mi...
Bohudík jsem neodolal a musel koupit supersport,původ opět Německo
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 6.3/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 8.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.3/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 4.7/10 |
Cestování | 7.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 4.3/10 |
Servisní síť | 5.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.7/10 |
Nabídka doplňků | 8.7/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 9.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati 1098 | 1198 je 1198 |
Aprilia RSV4 | dovolím si citovat jednoho mého kamaráda: "protože DUC pičo " :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki ZX-10R Ninja | nebyly chechtáky |
BMW S 1000 RR | |
Aprilia RSV 1000 Factory | příliš vysoká cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | adminmotorkaricz | superbike_1198_1198s.pdf | 7.9 MB | |
2008 | Stana.k. | ducati-imobilizer.pdf | 2.8 MB | Systémy imobilizéru Ducati |