renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník r.bure
Vloženo 21.9.2014
Aktualizováno 15.6.2020
Zobrazeno 2 937x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Madarinka Bamborová
Leta jsem koukal po velkých GSech a tohle byla láska na první pohled!

Více fotografii

Motorka koupena od tompp (Ostrov) - Díky Tome za trpělivost, vstřícnost a vubec super obchod! ;-)

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS Adventure: Uviděl jsem tuhle vymazlenou jedenáctpade a musela být má!
BMW R 1100 GS: Lanková spojka, neměla 6ku

První dojmy - Zatím mám najeto cca 650km a každý další kilometr si užívám víc a víc! Je to těžký, je to velký, je to pohodlný a hlavně je to božííí! Když se nastaví správná palivová mapa na jednotce BB Power, podle osazené výzbroje, tak to jede jak pitbull na perníku a to mě vážně ba...

Motorku bych doporučil pro - Pro nikoho, je jen moje a nikomu ji nedám! :-D

Doplňky na motorce - Komplet tlumiče Wilbers AdjustLine
Ysvod Creptus
KN filtr
LeoVince SBK
Programovatelná jednotka BBPower
Přední kolo 21"
Stupačky PivotPegs
Přední blatník TT
Kryt motoru a katu TT
Neopreny na vidle TT
Dorazy vidlí TT
Rozšíření zadní brzdy TT
Řadící páka TT
Ochranná folie na vidle TT
Lehčí koncový převod z 33/11 na 31/11
Delší 1.a 6. převodový stupeň
Kryty svodu Marselus
Kryty valců Marselus
Taštička do rámu Marselus
Rozšíření bočního stojanu Marselus
Kryt olejového chladiče Marselus
Plácačky pod válce Wünderlich
Cestoní plexi Wünderlich
Zásukva 12V
Mřížna světlometu DesertParts
Rozšíření "zobáku"
Zvýšení řidítek SW-Motech
LED blinkry
Padací rám RD Moto
Zvýšení bočního stojanu Domatech
Spoilery blasterů Domatech
Airhawk
Teploměr okolní teploty
Mini ALU kufr misto sedla spolujezdce Alumilanek
Duralová "lopata" na nepromokavý vak 50ll
Nosiče ALU kufrů RS
Příruční ALU kufřík do nosičů RS
ALU kufry RS 2x36l
Tankvak s bočními brašnami Lojzo

Recenze

Konkrétně tuhle motorku jsem si vybral, protože byla od předchozího majitele TOTÁLNĚ vytuněná a já se do ní (a vlastně i na ní) jednoduše udělal.
První sezóna je za námi a tak hodnoťmež.
Pohodlí je na tom asi to největší plus! Tím, že je na předních 21" a jiných tlumičích je GSo krásně vysoké a pro moje dlouhý fajfky ideální! Airhawk na pohodlí udela taky svoji práci. Zvedlá řidítka jsou nutnost. Velké plégo tenhle turistický packet jen podtrhuje. Absolutní polykač kilometrů, mil, yardů atp.
Co se týče výkonu, kdo potrebuje víc kecá nebo je to druhej Coma. Na cestovani absolutně postačí. V terénu ho je na mě občas až moc. Ale to časem snad taky překonám...
Začal jsem teď laškovat s OFFROADEM. A zde jsem narazil na limit svůj i pneumatik Mitas E-07. Silnice a lehčí terén za sucha no problem. Ale jak se vjede do pisku nebo blata, nedrží to ani Boh. Je to univerzalka na dálkové cestování. Můžeš s ni letět po dalnici stejně dobře, jako jet po polnačce nebo šotolince. A nemusíš se bát, že zkur*víš figury. Budu ji dávat na dovolený.
Mašina vsak zvládá i středně těžký terén. Ovsem je potřeba ji náležitě obout. A taky mít pořádný gule, bo jezdit na hrochovi po lese není žádná legrace. Na obojím chci další sezonu zamakat...
Spotřeba paliva je na můj vkus šetřílka vysoká. 5,2-6,2l/100km. Ale clovek si musí uvědomit, že nejezdí na šetpade. A taky uz to není žádná novinka. Prostě spotřeba je poplatná objemu a roku výroby. Každopádně vyšší spotřebu mi kompenzuje dynamika jizdy, která se pochopitelne s tou moji šetpade nedá srovnat...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
milanov
milanov napsal 02.01.20 v 08:54

krásná ,gratuluji!!!"! taky jsem pořídil GS bo scarver se mi zdál na cestování malej...jízda parádní ,spokojenost akorát manipulace na místě ...sice nejsem žádnej prcek 183cm a skoro 90kg,ale pořád s tím nějak bojuju a když nejsem na absolutní rovině tak hodit to na hlavní chce praxi,,,,,,spotřeba jak říkaš proti scarveru skorem 2násobná.Pohodlí parádní v létě za 3 dny 1400km km Rakousko ,Německo ...ted nějakej ten servis ...časem jí přiřadím sem na motorkáře. ČUS CHLAPE !!!

r.bure
r.bure napsal 21.10.14 v 08:15

Na Krocanovi jsem bohuzel nebyl. Jednak jeste stale nemam spojkovou hadicku a druhak mam na prdeli u motogatich diru jak vrata! Vse jsou nasledky meho posledniho kaskaderskeho kousku. Ale do jara bude vse cajk a podobne akce budou pro moji Mandarinku lahudka! Teda alespon do doby, nez si zase vystrihneme nejakou scenku jak z Mission Impossible...

Sete
Sete napsal 18.10.14 v 20:38 10b.

Vskutku vymazlený kousek! Byl jsi minulý týden na Krocanovi? Máš to za humny a motorku s 21" vpředu pro takovou akci jak dělanou!

niki-xy
niki-xy napsal 07.10.14 v 17:11

... ...povedená ...,tak se někdy ukaž...

mardock
mardock napsal 24.09.14 v 15:27

to s ní asi předchozí majitel prasil v terénu, když z ní dělal krosku Jinak úpravy dobrý a praktický.

Více komentářů



TOPlist