Po roce rozhodování a vybírání jsem si koupil hezkou motorku, se kterou jsem spokojený
Motorka koupena od Nějakej Maršík od Třebechovic
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RX 50: Vysoká cena..
Kentoya Trigger Generic 50 SM: Nejsem příznivcem motorek tohodle typu
Aprilia RS 50: Vysoká cena..
První dojmy - Pro mě, jako majtele řidičáku Am, byl nejtěžší úkol vybrat si motorku. Věděl jsem, že nechci skůtra. Chci něco, co sice bude mít jen slaboučkej padesátkovej motor, ale budu se na tom cítit, jako motorkář, a ne jako když sedím na záchodě. Rok před koupí jsem si půjčoval rodinný CPI Popcorn a po nějaké době jsem si připadal, jako když jezdím se sekačkou. Zipp byl pro mě vysvobozením z těhle pocitů a problémů. Od pohledu vypadá jako klasická dospělá sportovní motorka a díky suprově vyladěnému výfuku taky tak zní, ale uvnitř je to jen malej motůrek, kterej je dobrej leda tak na roviny a jízdu z kopce. Když jedu do kopce, vypadá to, jako když mě opustily i ti poslední dva koně, ale co se dá od padiny čekat.. Hned při první jízdě si všimnete dost silných vibrací, to už soudruzi dělníci úplně nedořešily. Ale není to nic, na co by se nedalo zvyknout, nebo co by vám mělo nějak hodně vadit :-)
Motorku bych doporučil pro - Mladí řidiči, kteří nechtějí jezdit na skůtru, ale chtějí něco víc
Doplňky na motorce - 73 ccm kit
sportovní filtr
Recenze
Takže, Zipp Pro 50 je skvělá volba pro lidi, jako jsem já = necelých 17 let, řidičák dělanej v 15, čekatel na řidičák na auto a skupinu A1 nebo 2. Jestli chcete motorku a ne skútr, jestli chcete řadit, a né se jen vozit s variatorem, jestli si chcete jízdu užít, tak vám tuhle mašinu (nebo možná spíš mašinku) můžu doporučit.
Koupil jsem ji ojetou, předchozí majtel na ní udělal 1650 km, že prej ho to nebaví a bolej ho z toho záda. Doma se ale ukázalo, že s tím spadl a asi se už na tom bojí jezdit. Postupně jsem musel vyměnit nebo opravit například zadělanej filtr, prasklý ukotvení plynovýho lanka v řídítkách, ulomenej blinkr, prasklý svár rámu a další. Chlapoj se to podařilo sice vzhledně, ale nekvalitně zamaskovat, takže jsem to já blbec ani nepoznal. Poučení nejen pro mě - při koupi z bazaru kontrolovat, kontrolovat a kontrolovat.
Jak už jsem psal, motorka vypadá vzhledově moc dobře. Výfuk má super zvuk (jak na 5Oku) a tak se občas setkávám s něvěřícným pohledem přátel a sousedů, když jim řeknu, že to opravdu není 250 nebo tak něco. V praxi je na ní fajn pohodová jízda. Na rovince se při dobrým větru dostanete na 70, z kopce vám to těch 90 dá, a do celkem prudkých kopců, kterých tady v jestřebých horách a v podkrkonoší je hodně, se budete muset obejít s 30-45 km. Každopádně zatím můžu říct, že je to fajn, pěkně se drží, má celkem slušný zrychlení (no, v kopci ne) a ani mě z ní zatím nebolel zadek
Shrnutí první sezóny s touhle motorkou:
Pro mě to byla první a hodně důležitá zkušenost. Motorkářství mi přirostlo k srdci a těším se až se zase oteplí. Za ty čtyři měsíce jsem na ní odjezdil 2000 kilometrů. Můj aktuální pohled je takový, že mě na ní čeká poslední jedna, sezóna. Na jaře 2016 budu totiž dělat papíry na auto a zároveň A2 a upřímně se těším, až její místo v garáži obsadí nějaká dvěstěpáďa. Pár tipů už mám, zamiloval jsem se do Kawasaki Zpátky k Zippce - je to čína a při jejím nákupu s tím musíte počítat. Ale není to rozhodně špatná motorka, naučil jsem se díky ní dost věc...
Jestli máte nějaký otázky na motorku, tak klidně napište, budu se snažit odpovědět
Kde najdu pojistky prosim
za kolik ji prodas az presedlas?asi bych mel zajem
Pekná motorka, keby som takú mal v 15. Ja som mal Mustang a šiel som na ňom 400 km Trenčianske Teplice-Snina asi 12 hod . V roku pána 1976. Nech Ti dobre slúži. Aj pekný článok.
Tyjo v tom popisku se úplně vidím bývalý majitel mi to to dával se slovy "myslel jsem že to pujde ale bolí mě z toho záda" vidím že toho máš fakt hodně podobného jako já, tak ať slouží co nejdéle a nejlépe! každopádně 10 bodů i za ten super článek
Díky, no dobudoucna aspoň vím, že si na to mám dávat pozor, nebo radši kupovat rovnou nový..