PROFIL MOTORKY

BMW F 650 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ondráš_B
Vloženo 27.2.2014
Aktualizováno 3.4.2014
Zobrazeno 3 538x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na ty roky stále krásná, lehce ovladatelná a hlavně zábavná motorka.

První dojmy - Po přechodu z Jawy 350 mě ovládla maximální euforie. S motorkou jsem se sžil hned po prvních kilometrech. Největší dojem udělal ten jednoválcovej Rotax. I po 70 tis. km dokáže s motorkou a mýma 90kg pěkně hýbnout.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, co si rádi hrají.

Doplňky na motorce - Kufr

Recenze

Pro funduro jsem se rozhodl skrze pořizovací cenu. Vůbec jsem nepočítal s tím, že něco takovýho budu kupovat zrovna, když jsem si vymazlil Jawku. Ale když mně zavolal kámoš, že sehnal F650 za 15.000, bylo jasno. Sice nebyla pojízdná, ale výměna volnoběžky ji zase rozvrčela.
Původní majitel se o ni zřejmě moc nestaral. Co vím, měl ji jako pracovní stroj. Jezdil s ní kdesi po cyklozávodech a natáčel šlapálisty. A je to na ní taky vidět.
Ze začátku to bylo spíš opravování než ježdění. Největší starosti mně nadělal palivový filtr(takový to průhledný s tím papírem na benzínové hadici).Motorka najela cca 200km a i když v nádrži šplouchalo ještě hodně benzínu, do karbeců už netekl. Chvíli to trvalo, než jsem přišel na to, že to dělá ten NOVEJ filtr. Další nedostatek, co jsem musel řešit, byla spotřeba 7,5l. Koho by taky napadlo, že po 70tis. km. jsou ještě jehle v původní poloze pro zajíždění od výroby. Co jsem je snížil o 2 polohy, spotřeba hned šla pod 5l. Výkon(akcelerace) nepatrně klesl, ale za ty 2,5l to stojí. Zároveň to přestalo i tolik cukat. A poslední velká závada je klasicky odvařenej regulátor pod sedlem a vyvařená baterka. Pak taky přiskříplý hadice přívodu vzduch do nádrže, ukroucený drát do spínačky, ...
Asi po půl roce ladění jsem si konečně mohl vychutnávat požitek z jízdy. Jako začátečník, jsem se s motorkou ihned sžil. Je lehká, snadno ovladatelná, pro začátečníky jako stvořená. Všem doporučuji! Nejvíc na efku oceňuji ten jednobuch. Má sílu jako prase, super zvuk i s origo výfukem a hezky masíruje pozadí. Hodí se na krátké a středně dlouhé výlety po okreskách a nevadí ani slabší terén. Bohužel centrální tlumič má už své nejlepší časy za sebou, takže raději ty okresky. Delší výlety jak 300km/den nejezdím. Jízdu ve dvou taky nerad. Samozřejmě dá se, ale požitek z jízdy se dosti omezí. To se pak totiž projeví ty slabší stránky motoru a převodovky. Hlavně, když je potřeba překonat kus dálnice. To příjemné masírování se postupem času změní v nepříjemné a rychlosti nad 120km/hod považuji za trápení. Takže vřele doporučuji pro začátečníky, pokročilé, zkušené, i ženy, kteří chtějí jezdit po okreskách a kochat se okolní krajinou a nechtějí(nemusí) s sebou tahat zbytečnou zátěž(spolujezdce). Tak to vidím já.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Eonymus
Eonymus napsal 27.02.14 v 21:08

pod 4l/100 se vejdou možná stříkačky Fko jezdí +- 4,5l.
Ať dobře slouží a mnoho pohodových km

hruso25
hruso25 napsal 27.02.14 v 19:27

Ondráš, máš ti odvahu napísať o BMW,že si menil volnobežku a že si mal spotrebu 7 l ?
Veď volnobežky odchádzajú len na Apríliach 650 Pegaso.Na BMW 650 sa nikdy nemôže pokaziť voľnobežka a spotreba je max necelých 4l na stovku.
Ako sa o svoj staráš,tak sa ti odmení. 650ka sa isto dostala do dvojích dobrých rúk.

Více komentářů



TOPlist