Obratná, stylová a spolehlivá motorka!
Motorka koupena od Soukromník
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-03: O dost dražší.
Suzuki XF 650 Freewind: F650 je hezčí.
První dojmy - No dopr*** ta je velká jak prase! Tak to jsem teda nečekal. - Na první jízdě jela pěkně, krásnej zvuk a tahala mi za ruce tak, jak jsem předpokládal :-) Když jsem ji kupoval, tak byla noc, což není zrovna vhodné (nedoporučuji).
Motorku bych doporučil pro - Jelikož má přesně 35 kW tak pro všechny, co mají řidičák A2. ALE, doporučil bych ji snad každému, kdo chce endurko a nemá čtvrt mega na nový žihadlo. Takže syn, dcera, manželka, manžel, babka, dědek ... snad jste pochopili.
Doplňky na motorce - Měl jsem už při koupi velký padáky vepředu, vzadu držáky na boční kufry a topcase. Dále blastry, 2 rozdílná plexi. Super výstroj, nemusím už nic dokupovat! Časem možná sedlo.
Recenze
Hned jsem na motorce ("Kyklopu") jel domu, což mělo být tak 60 km. Ale po cestě začal skákat a chcípl. Nastartuji a v pohodě, tak jedu dál. Jenže nadálnici chcípl komplet!! Tak jsem zavolal strejdovi a jela domu na vozejku. První jízda nic moc.
Takže druhej den jsem ji šel pořádně prohlídnout, jelikož předchozí VEČER, co jsem ji kupoval, jsem toho moc neviděl. Tak zjišťuji, jak na tom doopravdy je (něco už jsem věděl od majitele, ale ne všechno). Takže :
1. Hned, jakmile jsem měl čas, jsem na rodinou radu vyčistil nádrž. Tím jsem vyřešil problém, proč motorka chcípla. V nádrži byl nějakej "šlem", nějaký nitě a vlasy. Tím, jak se benzín přepnul na rezervu, pobral ty hnusy, co byli ve spod a to šlo do motoru. (se pak mám divit, že nechtěl jet).
2. Největší problém byl kryt alternátoru, který byl naprasklý a utíkalo malé množství oleje. Kryt jsem sundal a dal zavařit. Nakonec se ukázala, že kryt prasknul, jelikož byl lehce křivý a nějaký hovado to moc utáhlo. Kryt jsem tedy dostal narovnaný a zavařený. Vyměněn olej, filtr, těsnění víka a vše má být tak, jak má. -> SPRAVENO
3. Díra v sedle, která je velká jako koruna. Netrhá se, ale stejně to nějak zadělám. Časem třeba bude nový sedlo.
Už jsem jezdil na dálnici, klikaticích i v terénu a to i ve dvou. Motorka má dobrou akceleraci i sílu. Když za to zaberete tak je tam kilo ani nemrknete, to se mi dost hodí při předjíždění. Vždycky jsem se bál a nikdy nikoho nepředjel. Ale s touto motorkou jsem si už troufl a je to hodně znát.
V terénu se chová perfektně, ve dvou mi lítalo kolo z jedné strany na druhou a bez větších problémů jsem to ustál, aniž bych musel šlápnout na zem. A to má 200 kg pašák.
Docela fajn je nastavení podvozku, které se liší podle zátěže. To je pro mě novinka.
Je to jednobuch a jde to taky znát. O zvuku nemluvě, ten je jedinečnej. Já osobně bych preferoval něco tlumenějšího, ale stěžovat si nemůžu. Dobrý vědět, že pod 3000 otáček to prostě nejede a motorka "kope". U 5 rychlostního stupně to jde ještě víc nahoru a žádá si o 4000 otáček nejméně.
Celkově bych řekl, že všechny komponenty jsou v motorce správně vybrané. V lehčím terénu ti to netrhá ruce, na dálnici pokoříš i těch 130 km/h, brzdy taky fungujou dobře. Prostě klobouk dolu! 14 let stará motorka a jezdí perfektně. Navíc ten design? Totálně nechápu, jak model 1994 může být moderní v roce 2014 a v mých očích i konkurovat některým novým vrstevníkům. Na tu dobu to byl neuvěřitelně futuristický design. Jen tak dál Vrtulko.
15.04.2014
Tak mám najeto něco přes 1000 km. Na motorce je všechno tak jak má. Od koupi jsem ještě nechal vyměnit lanko na plyn, protože se trochu zasekávalo. Problém byl vyřešen. Jinak je motorka v perfektním stavu a nemůžu se ho nabažit. Jinou závadu jsem na motorce neshledal a jsem rád, že ode mě nic víc nepotřebuje. Pomalu se učím jak s ním správně zacházet a každá jízda nás sbližuje. Postupem času nebudou ani poser proužky.
Startuje okamžitě, i když 14 dní stojí bez povšimnutí (bohužel), což u mé předchozí motorky to bylo děs a hrůza. Svítí, bliká, brzdí Víc si ani přát nemohu.
P.S. Maximálka 160 km/h a možná by na těch 165 km/h i šla, ale foukal vítr, tak nevim no.
Taky jsem jí měl a dělala samou radost. Přeju ti spoustu kilometrů bez nehod.
Veĺa pohodlných Km ,nech ti služi davam10b
ať slouží...
Pěkně si jí dej dohromady, a užívej ze sedla mnoho krásných pohledů do kraje. Ať Ti dělá jen radost.