renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KLASEKml
Vloženo 31.12.2011
Aktualizováno 30.4.2018
Zobrazeno 6 775x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Tuhle motorku jsem si poridil 27.7.2011. Dlouho jsem vybiral,protoze jsem chtel nejake cestovni endurko. Zatim ji postupne davam za provozu dohromady,protoze ac vypada zachovale,tak byla hodne zanedbana. Hold predchozi majitele jen jezdili a jezdili.

Více fotografii

První dojmy - Prvni dojmy. Vzhledem k me male vysce respekt, tezka vaha. Casem jsem si, ale zvykl a ted pokukuji po necem silnejsim. Ale jelikoz jsem puntickar a do motorky jsem investoval skoro stejne, nez byla jeji cena pri koupi, tak si ji budu muset nechat i za cenu, ze bych mel mit motorky dve.

Recenze

Prvne jsem si chtel poridit Cagivu Canyon 600,ale po dukladnem procitani ruznych diskuzi o tehle motorce jsem ji pro jeji poruchovost a spatne zkusenosti ostatnich majitelu rychle vyradil. Dalsi kandidat byla Aprila Pegaso 650 a Suzuki Freewind. Asi se divite,proc jsem vybiral zrovna s tehle motorek,kdyz jsou spousty dalsich a mnohem lepsich. Bohuzel jsem nemel jinou moznost. Chtel jsem nejakou ne moc drahou a hlavne malou motorku,protoze jsem male postavy a s ostatnich endur bych nedostal ani jednou nohou na zem. Ma prvni projizdka na Honde africe dopadla polozenim na krizovatce pred hospodou plnou lidi v cetne meho otce. Asi dva mesice jsem peclive kazdy den procital vsechny mozne inzeraty,at na netu,tak v ruznych casopisech a novinach. Hlavne jsem hledal,aby byla co nejbliz memu bydlisti,abych mohl si ji prijet vyzkouset. Na BMW jsem se ani nedival,protoze jsem byl nazoru,ze bude cenove nekde jinde. Nakonec mi kolega v praci rekl,at se podivam,ze uz tak drahe nejsou. V tu dobu jsem byl pevne rozhodnuty pro Suzuki freewind,ktera byla v Uherskem hradisti. Jenze jsem se nejak nemohl prodavajicimu dovolat. Zkousel jsem to cele dopoledne a cestou s prace mi to vypnul,tak jsem prisel domu a rekl,ze na prvni motorku,ktera bude nejblize domovu se pojedu podivat a pripadne ji koupim. A zacal jsem tedy u BMW a hned mi padlo do oka f-650,ktere bylo ve Valasskem Mezirici. Fotky hrozne,ani na jedne nebyla motorka vyfocena v celku,ale i tak me zaujala. Okamzite jsem zvedl telefon a po domluve jeste ten den jsem se jel na ni podivat. Vzal jsem sebou kamose,ktery motorkam rozumi a jezdi na nich od malicka (je to ten,kteremu jsem polozil tu afriku). Prijely jsme na misto,baworak stal na dvorku a vypadal fakt paradne. Hned jsem vedel,ze bude muj. Prvni prekazka nastala,kdyz jsme prisli uplne k motorce. Ta veta meho kamose mi zni jeste dnes v usich. "no tak asi pojedem zpatky,tohle je na tebe vysoke". Jenze ja jsem o tom nechtel ani slyset. Majitel mi rek,jed se projet a podal mi klice. Ja jsem mel strach,protoze jsem opravdu dosahl jen jednou nohou na zem a to jeste spickou a druhou nohu jsem mel ve vzduchu. Kamos ju projel,rekl,ze je v poradku,jen se mu nezda vykon,ze je slaba. Nakonec jsem se tedy projel a dohodl se,ze si zitra pro ni prijedem. Jeste ten den jsem si nasel na netu snizovaci sadu,nastesti taky kousek od domu a bylo rozhodnute. Prvni zavada praskla priruba sani,sehnano ve Zline,druha zavada potrhane membrany v karburatorech. Po oprave byl vykon motoru uplne jiny,parada. Jenze ja pribyl vykon,tak zacala klouzat spojka. Opraveno,spojku jsem si objednal komplet celou,vymenil a zatim spokojenost. Ted jeste resim podvozek. Chtel bych dat nove progresivni pruziny,ale nemuzu sehnat celou sadu. Vsude nabizeji jen predni pruziny,zadni pruzinu a olej. Jenze ja chci i zadni tlumic. Nebo aspon sehnat nekde novy tlumic do 10.000kc V BMW maji za 17.000kc. Tak snad budu mit stesti a neco sezenu. Zatim je to marne. V budoucnu asi stejne presedlam bud na BMW f650gs,ale s motorem 800ccm. Nebo Thriumph Tiger 800. U toho gs vim,ze sedacku dostanu uz v zakladu pod 800mm. Thriumph ma 810mm ale da se poridit snizene sedlo,takze 780mm,ale pockam az na jaro na motosalon,kde si jej vyzkousim a budu patrat,jak by sla co nejvice snizit. Jinak jsem zatim s f-650 spokojeny,je to sice jednobuch,ktery v nizkych otackach strasne skube,ale me se tento nespokojeny projev motoru libi.
Takze v zime se mi podarilo sehnat novy zadni tlumic snizeny s f 650gs, tak jsem jej vymenil i s prepakovanim. Dale jsem udelal vymenu oleje ve vidlich a vymenil i gufera s prachovkama. Pak probehla vymena zadniho kotouce i s destickama a na predek jsem dal taky nove desticky, vse original brembo. K tomu vsemu novou brzdovou kapalinu. Dale jsem motorku musel obout na nove pneumatiky, pri rozhodovani, jsem nakonec zvolil michelin anakee 2 a pro jistotu jsem vymenil obe duse. Duse jsem dal na doporuceni pneuservisu zesilene. Motor dostal nove iridiove svicky ngk, novy rozvodovy retez, serizeni vetilu, nove hlavove stefty, protoze jeden se pri dotahovani hlavy zacal natahovat, tak uz jsem nechal vymenit vsechny. A protoze kvuli opravy zavitu vypousteci diry pro olej se musel pulit motor, tak probehla kontrola celeho motoru a prevodovky a jeho cele pretesneni, takze veskera gufera, gumicky a tesneni jsou nova. Nova je i chladici kapalina. Dale jsou vycistene a serizene karburatory a novy vzduchovy filtr. Takze zaver je takovy, ze krome retezovky, ktera je na 50% a predniho kotouce, ktery jeste dvoje desky zvladne ohoblovat je motorka po go a ve 100% stavu. No a ted jeste na moto, pribyly nove origo fajky a vyhrivane rukojeti oxford. A jeste jsem poridil novou baterii varta, ale zatim neni nalita a lezi zabalena v garazi, puvodni slape jak hodinky, tak az doslape nastane rychla vymena. Tak se mi podarilo sehnat ladacek. Inzerat byl zde na inzerci, cena dobra, vzhled paradni, provedeni komplet nerez a rekl bych az moc dokonale (klidne bych ozelel na koncovce navarene drzaky pro ochranny plech proti popaleni). No co uz, ale i tak to nevypada zle. Zvuk je o proti originalu hlubsi, dunivy, ale neni to prehnane. 15.2.2013 jsem vyfuk namontoval a nevydrzel to a 17.2.2013 ho jel projet. Ten kdo tvrdi, ze koncovka vyfuku nema zadny vliv na vykon motorky je debil. Nebudu tvrdit, ze mi to pridalo 10 a vic koni, to urcite ne, ale kroutak se zmenil hodne. A taky je motor kultivovanejsi. Uz zadne skubani v nizkych otackach, ted klidne muzu jet ve meste na 1500 otacek a zadne poskubavani se nekona. Na podzim jsem dal novou retezovku do rychla, tim vykon na zadni kole sel dolu o proti original retezovce. A ted s ladakem to ma daleko lepsi prubeh vykonu o proti original retezovce. Ani nevim co je to za ladak, prodavajici tvrdil, ze je to sebring, ja jsem nikde nenasel ani pismenko. Takze je bez homologace, je v celku nerozebiratelny a bez vlozky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavel1971
Pavel1971 napsal 13.09.15 v 21:18

Ahoj, ani nechápu, jak sem mohl přehlédnout tak pěkný kousek
A to sedlo je super, původně sem taky chtěl kombinaci barev, ale čalouník neměl než černou. To že našel prý jen takový odstřižek modré se stejným vzorem, mi zdělil, až když sem si přišel pro hotové sedlo. No nenaštvalo by to?
Každopádně za mě 10b

Pavel1971
Pavel1971 napsal 13.09.15 v 21:17 10b.

Ahoj, ani nechápu, jak sem mohl přehlédnout tak pěkný kousek
A to sedlo je super, původně sem taky chtěl kombinaci barev, ale čalouník neměl než černou. To že našel prý jen takový odstřižek modré se stejným vzorem, mi zdělil, až když sem si přišel pro hotové sedlo. No nenaštvalo by to?
Každopádně za mě 10b

paja77
paja77 napsal 01.05.15 v 11:34

zdravím mám stejný stroj nemužu přijít na to jak se štelujou hodiny pokud to tedy jsou, ukazatel paliva ani kontrolka tu taky zřejmě nejsou a chtěl jsem se zeptat na ten výfuk s jake motorky je díky za radu

Buduli
Buduli napsal 22.01.13 v 16:09 10b.

Krásná mašinka, a to sedlo 10b

Woky
Woky napsal 14.02.12 v 21:54

Paráda palec nahoru

Více komentářů



TOPlist